[Personal] Top 20 melodii preferate din 2016


Imagini pentru zico bermuda

Nu am rămas prin 2016, am trecut în 2017 deşi nu realizez, n-am avut nici o perspectivă pentru 2017 la miezul nopţii şi nici nu am privit în urmă cu nostalgie la 2016 deşi în 2016 am avut parte de unele dintre cele mai frumoase momente.

În ceea ce priveşte kpop-ul…e adevărat că m-am îndepărtat de ştiri şi nu mai verificam atât de des ştirile, rămânând doar la lansările muzicale în mare parte.

Am un top 20 cu melodii care mi-au plăcut în acest an.

20. FT Island – Take Me Now

Rock şi kpop în aceeaşi combinaţie? E pe placul meu.

19. B.A.P – That’s My Jam

B.A.P păi e B.A.P nu? Melodia te scoate din stare şi te face să dansezi.

18. Rania – Demonstrate

Top notch bunny drippin’ hot hot honney…..da am cam fredonat melodia o perioadă lungă de timp.

17. MONSTA X – Fighter

Nu sunt fan, şi după prima lor melodie nu mi-a mai placut nimic de la ei, dar beatul de la Fighter m-a atras destul de mult.

16. SHINee – Tell Me What To Do

M-a încântat mult mai mult de cât 1 of 1 si am simtit ca SHINee s-au întors puţin la stilul lor.

15. BASTARZ – Make It Rain

Ho Ho Ho, yup make it rain babyy!!

14. FIESTAR – Mirror

Stilul sexy de la FIESTAR mi-a plăcut mereu, Mirror nu este exceptie.

13. Dal Shabet – Someone Like U

Nu ştiu ce s-a întâmplat aici, dar melodia îmi place muult. Şi hainele lor şi videoclipul sunt „on point!”

12. Hyuna – How’s This

E Hyuna, da? :)))

11. EXO – Lotto

Spre deosebire de restul care au criticat melodia mi-e îmi place mult mai mult decât Lucky One sau altele lansate de ei anul acesta. Chiar mai mult ca Monster.

10. Yezi – Cider

Sunt acră şi probabil de aia

9. Taeyon – 11:11

E buna după o despărţire melodia…:))

8. Younha ft. HA:TFELT & Cheetah – Get It

Girls Power yuup!

7. Wonder Girls – Why So Lonely

Cum să nu adaugi şi o trupă veterană de fete? Mai ales când melodia este atât de bună

6. SISTAR – I Like That

Stilul SISTAR fără dat din fund pe shake it a reveniiiit!!!

5. Lucky J – No Love

Vocile şi rapul se potrivesc atât de binee…De ce s-au despărţiit? :((

4. SISTAR – One More Day

Ceva liniştitor cu un videoclip pe un subiect taboo

3. Zico – Bermuda Triangle

Oh comme on „fake bitches tryna act like me”

2. B.A.P – Skydive

Anul trecut i-am pus pe 1. Anul asta pe locul 1 sunt cei care anul trecut au fost pe 2 :)))

1. IFNINITE- The Eye

Dap, Bad a fost pe 2 anul trecut din cauza B.A.P. Anul ăsta am avut o afinitate puţin mai mare pt The Eye.

7 gânduri despre “[Personal] Top 20 melodii preferate din 2016

  1. Îmi place acest top. Cred că e primul care îi include pe Monsta X …..
    Cat despre locurile 1 și 2 sunt total de acord. BAP au făcut o treaba buna cu skydive …. Am fost uimita. Iar Infinite au melodii bune mereu deci nu am fost surprinsă te The eye

    Apreciază

  2. Wonder Girls si aici 😲 Gata , acum sunt sigura : sunt stricata la cap ! mie tot nu-mi place 😭
    Speram sa vad Pray macar undeva in primii 5 😭 ptr mine ramane melodia anului 2016 .
    Si nu e de la Exo ! Sigur sunt defecta 😵

    Apreciază

Lasă un răspuns

