Ravi din VIXX îşi cere scuze pentru scenele misogine din „Bomb”


Ravi 3

Ravi din VIXX şi-a cerut scuze pentru controversatele scene din noul său MV, „Bomb„.

Pe 9 ianuarie, acesta a scris: „Bună ziua. Sunt Ravi. Am văzut că au apărut controverse din cauza clipului meu, „Bomb”, mulţi spunând că unele scene fac aluzii la misoginism şi obiectivizarea femeii.”

Idolul a continuat: „Regret că nu am realizat că aceste scene vor crea disconfort şi îmi cer scuze fanilor şi celorlalţi care s-au simţit incomod urmărind clipul. De acum înainte, voi fi mult mai atent şi voi munci mai mult să creez evoluţii şi muzică bună. Îmi cer scuze.”

De asemenea, şi Jellyfish Entertainment a lansat o declaraţie oficială pe fan cafe-ul trupei VIXX:

„Jellyfish îşi asumă întreaga responsabilitate pentru neatenţia în crearea acestui clip şi pentru că am cauzat disconfort multor fani. Vom continua să lucrăm din greu şi vom asculta de sfaturile şi preocupările publicului mai atent.”

Jellyfish Entertainment VIXX Ravi

Agenţia a dat jos MV-ul şi a încărcat o versiune nouă, pe 9 ianuarie, cu scenele date omise.

sursă: soompi

2 gânduri despre “Ravi din VIXX îşi cere scuze pentru scenele misogine din „Bomb”

    1. Dorinta asta a lui de a se rupe de „rapper idol” n a prea fost acceptata așa de ușor se pare..vb totuși de un clip „normal” , nimic ieșit din comun. .asta îmi arata ca mai are mult de munca pana sa reușească asta ..
    2. Fanii lui sunt de tot rasul :)) pe bune acum ..cum poți sa l aduci pe Jay in discuție aici ? Vorbim de un membru al unui grup de idoli si un artist ce de 6 ani si a construit o carieră după bunul plac.. Percepția publicului e diferita, fandomul e constituit din persoane cu vârste diferite, publicul tinta e diferit ..

    Apreciază

  1. Adevărul e ca videoclipul original (care acum nu îl mai gasesc nicăieri) mi s-a părut cam exagerat. Mă refer la fazele cu femeile alea ..
    Nu zic ca e neapărat rău, dar e prea brusc, de la imaginea de Ravi Vixx (love equation bla bla 😂) sa îl vezi așa..

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

