Woollim Entertainment va debuta două trupe noi?


Se pare că agenția trupelor INFINITE și Lovelyz, Woollim Entertainment, are planuri mari pentru anul 2017!

Recent, Woollim a dezvăluit că în acest an intenționează sa debuteze o trupă de fete și una de băieți. Special pentru a-și promova viitorii artiști, agenția a lansat proiectul #W_Project, prin intermediul căruia stagiarii își vor demonstra talentele, până la debutul oficial al trupei.

cr: k-pop syndrome

Un gând despre “Woollim Entertainment va debuta două trupe noi?

  1. Ce?😮😮
    Abia aștept. Sunt fana deja. Woollim e agenția primei mele trupe, Infinite, pe care am ascultat-o si care inca e in frunte listei mele. 😄 Și în plus trupa e cea care m-a atras la kpop si e de vina ce sunt eu (kpoper forever) Deci e vina lui SungYeol și a agenției și nu e de rau. 😍 Dacă puteți când aflați știri legate de agenție și proiect sa puneți o știre. Va rog eu frumos. Mulțumesc anticipat. 😃😊😄

    Apreciază

Lasă un răspuns

