Bada din S.E.S se căsătorește!


Bada

Bada, membră a legendarului grup de fete S.E.S, care și-a făcut de curând revenirea, se va căsători în primăvară!

Pe 11 ianuarie, aceasta a împărtășit știrea cu fanii printr-o scrisoare pe care a postat-o pe Instagram:

Dragi fani, sunt Bada.

Scriu această scrisoare cu gânduri foarte emoționante. Timpul a trecut și două dintre membre s-au căsătorit primele iar eu am fost lăsată ultima ”domnișoară” dintre ele. Sunt aici pentru a-mi împărtăși cu voi propria poveste care a fost puțin amânată din cauza reuniunii trupei S.E.S. Cu ajutorul familiei și prietenilor mei, sunt pregătită să îmi transform iubitul în soț. Plănuim să ne căsătorim pe 23 martie. Sper că voi putea să vă dăruiesc mai multă muzică bună după ce îmi voi crea propria familie. De asemenea, vreau să împărtășesc această bucurie cu voi. De la voi, fanii noștri, aștept încurajări și felicitări. Vă rog să mă bucurați și să așteptați o Bada mai profundă în gândire. Vă mulțumesc!

Din septembrie este cunoscut faptul că frumoasa Bada se întâlnește cu o persoană ce nu face parte din lumea divertismentului și care este cu 9 ani mai mică decât ea.

Îi urăm și noi cu această ocazie o căsnicie cât mai frumoasă!

Cr.: Allkpop.

Un gând despre “Bada din S.E.S se căsătorește!

Lasă un răspuns

