BewhY mărturisește că s-a furișat în clădirea YG datorită faptului că este fan Big Bang


Big-Bang,G-Dragon,dindin,bewhy

Pe 11 ianuarie, la emisiunea Radio Star de pe MBC, au fost prezenți următorii invitați: BewhY, DinDin și Jisoo și Rose din Black Pink.

Cu această ocazie, rapperul care a câștigat emisiunea Show Me The Money, a ținut să menționeze: ”Am devenit un mare fan Big Bang după ce le-am urmărit pentru prima dată prestația cu melodia ‘Lies’.

De asemenea, el a mai spus: ”Mă plimbam prin jurul clădirii YG și mă purtam ca și cum aș fi un membru al agenției, ca și cum l-aș fi știut pe G-Dragon în persoană. Chiar m-am și furișat în clădire. De curând am avut ocazia să stau pe scenă alături de G-Dragon. Visul meu s-a împlinit astfel.

Și rapperul DinDin, despre care se știe că este și el un mare fan GD, a dezvăluit că a primit cadouri de la fani care erau albume sau alte obiecte cu însemnele trupei Big Bang: ”Când mi-am deschis cadourile de ziua mea, am găsit un album ediție limitată al trupei Big Bang, un alt album din prima lansare foarte rar, un poster cu GD, și alte obiecte ale fandomului Big Bang.

Cr.: Allkpop.

Lasă un răspuns

