Nam Joo Hyuk se teme să apară în emisiuni?


Actorul și modelul Nam Joo Hyuk a dezvăluit ceea ce simte față de aparițiile sale în emisiunile televizate.

El a început ca model, iar mai apoi s-a făcut și mai cunoscut prin cele două emisiuni la care a participat, I’m Going To School de pe JTBC și Three Meals A Day de pe tvN.

Cu toate acestea, în timpul unui interviu, acesta a spus următoarele: ”Mi-e imposibil să mă bucur în timpul unei emisiuni TV. Simt o mulțime de presiune atunci când mă aflu într-un show. Cred că am fost în stare să filmez  pentru ‘I’m Going To School’ și ‘Three Meals A  Day’ fără să mă simt împovărat datorită faptului că atmosfera de acolo mă face să mă simt natural. Cu toate acestea, în timpul talk show-urilor, chiar nu am pic de încredere în mine. Mă simt foarte împovărat și mi se face adesea greață. Dacă totuși particip la vreun show, mă tot gândesc ce ar trebui să fac ca să fiu amuzant. De aceea nu mă simt confortabil.

Între timp, îl puteți urmări pe Nam Joo Hyuk în drama Weightlifting Fairy Kim Bok-Joo, unde interpretează rolul principal.

Cr.: Allkpop.

Un gând despre “Nam Joo Hyuk se teme să apară în emisiuni?

Lasă un răspuns

