Lee Sung Kyung spune că nu a putut urmări drama ‘Weightlifting Fairy Kim Bok Joo’


lee-sung-kyung

Actriţa Lee Sung Kyung a vorbit despre tristeţea resimţită de aceasta în urma încheierii filmărilor pentru drama „Weightlifting Fairy Kim Bok Joo.”

Actriţa a spus: „Nu am putut urmări drama pentru că plângeam. Eram atât de tristă şi am izbucnit în lacrimi când regizorul a spus că filmările se vor termina în curând. Nu sunt o persoană emotivă, dar am plâns mult pe parcursul ultimului episod. Când m-am trezit ochii îmi erau uscaţi.”

De asemenea, Lee Sung Kyung a vorbit şi despre satisfacţia pe care a dobândit-o după ce a primit pentru prima dată un rol principal într-o dramă: „Pentru prima dată am primit atât de multă dragoste şi atenţie. Rating-urile nu sunt deloc importante. Nu ştiu cum am devenit atât de norocoasă, însă sunt foarte recunoscătoare. Niciodată nu am primit atât de multe cuvinte încurajatoare.”

sursă: allkpop

Un gând despre “Lee Sung Kyung spune că nu a putut urmări drama ‘Weightlifting Fairy Kim Bok Joo’

  1. Chiar isi joaca rolurile foarte bine si este si foarte frumoasa,ar trebui sa aiba mai multe astfel de oportunitati.Si chimia pe care a avut-o cu Nam Joo Hyuk a fost foarte buna,m-au facut sa ii vreau si in viata reala impreuna :)) Cu siguranta ea este una din noile mele actrite favorite ❤

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

