Top 10 cele mai bine vândute albume ale anului 2016


Cei de la Allkpop au dezvăluit lista celor mai bine vândute albume k-pop ale anului 2016. S-au luat în calcul datele vânzărilor puse la dispoziție de Gaon, echivalentul topului Billboard în SUA sau Oricon în Japonia.

10. GOT7 – ‘Flight Log: Turbulence’

Vânzări: 225.617

Vânzările acestui album sunt foarte apropiate de cele ale albumul Going Seventeen lansat de Seventeen acum o lună.

9. EXO – ‘LOTTO’ – versiunea în coreeană

Vânzări: 232.564

Este albumul reîmpachetat al trupei EXO după albumul EX’ACT.

8. EXO – ‘EX’ACT’ – versiunea în chineză

Vânzări: 247.899

Este destul de impresionant faptul că atât versiunile în coreeană cât și cele în chineză au vânzări foarte ridicate.

7. Lay – ‘Lose Control’

Vânzări: 274.238

Primul album solo al lui Lay este cel mai bine vândut album al unui artist solo din anul 2016.

6. EXO-CBX – ‘Hey Mama!’

Vânzări: 275.191

Este cel mai bine vândut album din anului 2016 al unui sub-grup,

5. TWICE – ‘TWICEcoaster: LANE 1’

Vânzări: 350.852

TWICE este singurul grup de fete din această listă.

4. BTS – ‘Young Forever’

Vânzări: 368.369

Se pare că popularitatea trupei BTS crește din ce în ce mai mult. Acest album este unul reîmpachetat.

3. EXO – ‘For Life’

Vânzări: 438.481

EXO respectă tradiția și le oferă fanilor și în 2016 un album de Crăciun, care este de altfel, foarte bine vândut.

2. EXO – ‘EX’ACT’ – versiunea în coreeană

Vânzări: 549.378

1. BTS – ‘WINGS’

Vânzări: 751.301

Acesta este cel mai bine vândut album al anului 2016. Au reușit de data aceasta asta să îi întreacă pe EXO, care au fost fruntași 3 ani la rând, și pe TVXQ, care au fost doi ani, înaintea celor din EXO.

Cu toate acestea, luând în considerare toate vânzările, numerele stau așa:

  • BTS cu 1,119.670
  • EXO cu 1.468.322 (fără vânzările solo și cele ale sub-grupului)

Cr.: Allkpop.

 

71 de gânduri despre “Top 10 cele mai bine vândute albume ale anului 2016

  1. Exo nu mai stiu cum sa faca sa scoata albume sa nu cada in fata celor din Bts ,dar nu vor mai sta mult asa
    Bravo Bts ,sunt foarte mandra de voi si imi doresc sa continuati sa scoateti melodii frumoase cum a ti facut si pana acum

    Apreciază

      • Exo scot acelasi numar de albume de trei ani in coace wtf. Plus ca Exact per total are mai multe vanzari decat Wings. Eu de exemplu sunt o cumparatoare a versiunii in chineza. Nu toti fani le cumparata pe ambele versiuni. Si daca nu stiai, Bts au 4 versiuni la albumul Wings, difera coperta si stiu ce photocard uri etc, care btw se iau toate in considerare…sooo daca tragem linia. Exo mai multe vanzari, exo mai bine in topurile din Coreea, deci tot Exo #1 momentan.

        Apreciat de 3 persoane

          • Nu nu pot sa fac. Ca sa iti demonstrez, For Life are incluse si versiunea in coreeana si in chineza in acelasi album de data asta si uitate cat de mari sunt vanzarile in 13 zile. Sm a facut asta pentru ca nu este corect ca vanzarile sa fie impartite in topuri in functie de variante. Pe cand daca ai 4, 5, 100 de coperti dar limba e aceiasi, iar fanii cumpara cate vor ei, se iau in considerare toate.

            Apreciat de 2 persoane

  2. tanti/nenea Odd, acopera-ti jelozia ca se vede. inteleg ca ii iubesti pe exo dar trebuie sa accepti ca nu le pot castiga pe toate… da si tu dovada de niste profesionalism, daca cineva ii lauda pe bts nu trebuie sa scoti tu toate dovezile de ce exo sunt mai buni… si apropo daca tot traduci articolul de ce nu ai tradus si partea asta: „It’s remarkable that BTS has climbed up the ranks so quickly.”? noo, in schimb ai adaugat faptul ca per total exo au mai multe vanzari decat bts. take a chill pill and put that jelly on some toast 😀

    Apreciază

    • Si in articolul de pe allkpop scrie despre faptul ca la vanzari totale Exo stau mai bine. Eu am facut doar niste calcule in plus. Nu am tradus cuvant cu cuvant nimic. In schimb am spus ca popularitatea trupei BTS creste din ce in ce mai mult, dar tu vezi doar ce vrei.
      Ceea ce va este greu de acceptat este ca BTS nu sunt cei mai buni la vanzari INCA, ca vad ca tot vrei sa ma repet.
      Si da scot dovezi, ca nu umblu cu zaharul, gen ‘stan talent, stan bts’. Asa ca stay tu chill, ca eu sunt mai mult decat chill.

      Apreciat de 1 persoană

  3. Nu stiu exact care e sistemul. De exemplu, daca comanzi din Romania sau din orice alta tara albume de pe kpopmart sau kpoptown, albumule vandute se adauga in topul Gaon. Dar nu stiu cum sta treaba cu China, presupun ca si de acolo se adauga.. distribuitorii sunt aceiasi cred.

    Apreciat de 1 persoană

    • China nu are aceleași siteuri ca cei din afară ei
      Tara are peste 4M de fani. Albumul lor are un preț rezonabil și la cât de dezvoltată e China , cred ca măcar 1M ssi-a pot cumpăra

      Apreciază

    • username-ul meu e doar o glumita 😛 si faptul ca bts nu sunt cei mai buni la vanzari este chiar foarte usor de acceptat, cel putin pentru mine, nu neg popularitatea celor din exo :)) dar daca articolul ala a sunat super biased, articolul tau a sunat si mai biased, js… nu inteleg de ce trebuie sa devii asa defensiv(a), oricum exo e cel mai hot/popular/whatever grup in prezent si stii asta foarte bine, nu vezi ca domina topul asta? nu vezi ca au 17 daesanguri iar bts doar 2? nu vezi cate vizuri au spre deosebire de bts? nu e nevoie sa dovedesti nimic. bravo tie ca scoti dovezi, dar nu inteleg de ce te ambalezi asa cand cineva ii compara, nici mie nu imi plac comparatiile dar ele mereu o sa existe oricum. si btw, faptul ca wings are 4 versiuni nu schimba faptul ca e aceeasi muzica pe toate, de ce ar trebui sa fie separate? mai degraba lasa-ne pe noi, army, sa ne bucuram pentru baietii nostri, si tu bucura-te pentru ai tai

      Apreciază

  4. Odd mai taci, doar ti-am citit comentariile si m-a luat durerea de cap. Stii bine ca EXO au noroc pentru ca sunt la SM pentru ca eu pe EXO nu-i vad mai buni decât BAP de exemplu sau Beast sau oricare alta trupa de băieți care are decența de a-si compune singura piesele si de a avea un live impecabil.
    Înțeleg ca ii placi si eu ii plac pe BTS, dar nu stau acum sa comentez la fiecare in parte cu realizările lor. Anul asta BTS au stat mai bine ca EXO cam la toate capitolele, de la vânzări pana la vizualizări pe YouTube sau chiar si urmăritori pe vapp. Las-o balta si fii un exo l liniștit.

    Apreciază

          • Dar nu în modul in care ai spus-o tu. Din toate vorbele tale reieșea ca exo sunt cei mai buni si ca nimeni nu ii poate depăși . Sunt sigura ca ai tradus articolul asta doar pentru a face ultima precizare legata de totalul vânzărilor.
            Aici nu era vorba de totalul vânzărilor, era vorba de cel mai vândut album…care s-a întâmplat sa fie Wings. Asta e, treci peste.

            Apreciază

        • normal ca sunt multi.
          bts sunt pe val. ei sunt prosparile..
          adolescentii de 15-17 ani au nevoie de prospaturi, ca si tine
          ca fanii de la bts nu au media de varsata f mare si majoritate sunt imaturi si provoaca scandaluri.
          articolul nu e biased, e luat de pe allkpop

          Apreciat de 1 persoană

          • Eu am nevoie de prospături? 😂😂😂😂
            Am 19, nu am nevoie de „oppa”, imi e suficient prietenul meu.
            Vai, dar esti chiar deranjata de prezenta mea. Mai bine ti-ai vedea de viața ta, te porti de parcă ai avea un bat in c**.

            Apreciază

            • :)))
              poti sa ai cati ani vrei tu, poti sa fii doctor in nu stiu ce domeniu, poti sa fii bogata pana la cer si inapoi, nu i ca si cum poti demonstra ceva aici. nu ma intereseaza, ce spui tu sunt doar vorbe goale
              aha… si faptul ca imi spun parerea despre ceva, si de data asta am spus mai direct ce cred, inseama ca am ce ai spus tu?
              uite vezi de asta nu-mi plac unii fani army, pt ca desi pretind ca au o varsta, se comporta tot imatur si nu stiu sa vorbeasca. practic nu ai cu cine vorbi. am prieteni army si nu se comporta ca tine.
              degeaba zici ca ai 19 ani cand vorbesti si te comporti ca o fata 14/15 ani
              si daca chiar ai recurs la un limbaj licentios, destul de colorat, inseamna ca te-a afectat comentariu meu… desi ai spus mai jos ca nu iti pasa :)) cum vine asta
              si daca ti-am comentat o data, intr-un singur articol, inseamna ca am ceva cu tine? da tu ce ai cu totii la care comentezi? unde ii scandalul, esti si tu. doar m-am saturat sa iti vad comentariile si cum incepi sa te certi, vreau sa ma bucur in liniste de blog. si da, de obicei, ignor multe chestii si nu ma bag, dar de asta a trebuit sa spun si eu ceva
              incepe sa constientizezi, sa vezi in ce lume traiesti si invata sa te abtii, pentru ca o sa castigi mult mai multe

              Apreciază

              • Treci peste. Nu-mi cunoști tu viața ca sa iti permiți sa imi spui cat sunt de matura sau de imatura. Daca m-ai cunoaște atunci as înțelege, dar la anii mei am trecut prin mai multe greutăți decât unii la 30+.
                Te enervează comentariile mele? Foarte bine, nu vor înceta.
                Legat de limbajul meu, aceea este doar o expresie pe care am cenzurat-o. Daca asta ti se pare licențios ar trebui sa mergi la mănăstire.
                Cu acest comentariu închei orice discuție pentru ca nu are rost sa-mi bat capul cu oameni „maturi” ca tine.

                Apreciază

            • 1.ai dreptate nu te cunosc, dar modul in care te comporti spune multe.
              2. daca ai trecut prin greutati, atunci ai sti sa te comporti mai civilizat
              3. spui ca ai trecut prin mama greutatilor, nu ai cum sa dovedesti si nu ii va pasa nimanui, decat celor care iti sunt apropriati (si daca pt tine a sunat mai rau cand am zis ca era mai frumos fara tine, decat o injurata. atunci imi cer scuze doar pt aceasta propozitie. pt ca clar ca te-a afectat destul mult)
              4. daca ai trecut prin niste chestii nu ok, nu trebuie sa te lauzi cu ele pe aici. fiecare trece prin chestii nu ok, da vezi ca si le expune aici in stanga si in dreapta
              5. comentariile tale nu ma afecteaza cu nimic, stiu ca o sa mai continui o vreme si stiu ca o sa te potolesti de la vreme, adica sper
              6. eu, spre deosebire de tine, nu am nevoie sa imi spuna ceilalti cum sunt sau nu am nevoie de validarea lor

              Apreciază

              • Esti obositoare. Nu am expus nimic din viața mea pentru ca nu am dat detalii, nu ma laud.
                Nu ma afectează comentariile tale, dar devin ușor penibile pentru ca încerci sa faci pe marea inteleapta pe aici.
                Ultima chestie, nu am nevoie sa imi spui tu ceva sau sa validezi ceva.
                Te crezi foarte importanta si crezi ca le stii pe toate, exact ca un copil mic.
                Te rog frumos sa încetezi pentru ca nu are rost. Crezi ca esti mai deșteaptă daca continui sa imi răspunzi la comentarii după ce eu nu mai vreau sa dau curs discuției?
                Vorbești mult si vorbești pe lângă, spui niște chestii pe care eu nu le-am zis sau nici măcar nu le-am gândit.

                Apreciază

              • Tu ai văzut comentariile de mai sus? Aia e cearta, eu am fost chiar decenta. Nu am nimic cu nimeni si nici nu voi avea, mai ales ca nu va cunosc. Sunt doar păreri împărțite, nu toți pot fi de acord cu tine.
                Dar e o diferență intre a avea păreri deferite si a jigni sau chiar a spune „era mai bine fara tine”. Poti doar sa ma ignori, nu caut atenția nimănui.

                Apreciază

            • raspund aici, ca nu mai pot la ala de jos.
              stai linistita ca te-am ignorat de mult, dar si ignorarea asta are si ea o limita
              chiar apreciez fapul ca constientizezi ca fiecare are propria parere si nimeni nu i-o poate schimba. mai mult, chestiile astea tin de preferinte, si aici e si mai complicat. dar partile cu ‘las-o balta, fii un fan linistit’ sau ‘treci peste’ intra un pic in contradictie cu ce ai zis tu
              si da, stiu ca poti vorbi si mai urat
              si pentru o persoana care zice ca nu ii pasa de ce zic eu, pari destul de preocupata de ce ti-am spus eu.
              in primu rand, eu nu ti-am spus cu acele cuvinte, ti-am spus ca nu ti-am simtit lipsa. si da stiu ca ai mai comentat pe cateva articole si acolo ai putut fi draguta, dar cand e vorba de bts/exo imediat sari si tu. incearca sa te linistesti si sa vezi din colo de cearta si situatie. fii matura si intelepta.
              si daca chair vrei sa ii rapsunzi cuiva in comentarii, folosesti inteligenta si da-i un raspuns bine argumentat si logic, de preferat folosesti si sarcasmu. nu te apuci sa folosesti expresii de genu pe care le-am dat mai sus sau un limbaj licentios.
              tu pe blogul asta esti un simplu cititor ca si mine, ca si restul. incearca sa ai o atitudine mai matura si oamenii nu o sa mai dea like uri la comentarii care spun ca nu iti simt lipsa

              Apreciază

  5. yayy GOT7 si TWICE! :))) [nimeni nu a pomenit de aceste trupe ..saracele] Btw relaxati-va puicutelor , oricum nu are sens sa va certati doar de la atat.Bucurati-va ca macar au atins acel numar de vanzari, putea sa fie un fiasco .si sa speram ca anul acesta numarul se va dubla si vor fi mai apreciati! ❤

    Apreciază

  6. cearta mare aici. unii ati dat in altele, altii ati luat-o prea personal. army ar trebui sa nu le mai dea apa la moara fanilor exo, iar exo l ar trebui sa nu mai fie atât de biased si sa nu le strice bucuria fanilor bts spunând ca oricum exo sunt mai sus ca bts.
    toate discutiile astea nu isi au rostul din punctul meu de vedere. army chiar daca exo l sar cu cura va rog sa ii lasati sa vorbeasca pentru ca vorbele lor nu vor impiedica gloria baietilor nostri.

    Apreciază

  7. Macar ei sunt prieteni. nu cred ca exo ii urasc pe bts ba chiar se bucura cand ei primesc un premiu, exo l ar trebui sa le urmati exemplul, nu le fura bts cascavalul celor din exo.

    Apreciază

Lasă un răspuns

