Ce i-a spus mama lui Hani în legătură cu operația plastică?


EXID,Hani

Hani  a dezvăluit ce a făcut-o să-și schimbe părerea despre operația plastică.

Cântăreața a fost la emisiunea ‘A Hyung I Know‘ și una dintre întrebări a fost: ‘Mama mi-a spus ceva ce m-a făcut să renunț la operația plastică. Ce mi-a spus?

Membrii au presupus: ‘Nu ai bani‘, ‘Nu poți fii schimbată‘ și ‘Fiica mea e cea mai drăguță‘. Toate presupunerile lor au fost greșite iar Hani a spus ‘Mama mea nu e așa drăguță. A fost un sfat înțelept. Când am auzit, am fost de acord.’ 

Heechul a ghicit: ‘Vor exista o mulțime de celebritați mai frumoase, chiar dacă o faci, deci ar trebui să te răzgândeşti.‘ dar Kang Ho Dong a ghicit corect zicând ‘Nu o să devii Kim Tae Hee chiar dacă o faci.‘ Iar Rain , care a fost de asemenea oaspete în aceea zi, a glumit pe seama răspunsului. Cântărețul a spus cu amărăciune ‘Eram pe cale să zic același lucru‘. Iar Seo Jang Hoon a spus ‘Multe mame spun exact acelaşi lucru.’

 

cr: allkpop

2 gânduri despre “Ce i-a spus mama lui Hani în legătură cu operația plastică?

Lasă un răspuns

