Coreenii sunt șocați de noul concept al trupei CLC


Pe 17 decembrie trupa CLC a lansat un nou album. Pentru revenirea lor, fetele au optat pentru un nou concept, care a șocat fanii și nu numai.

Dintre toate membrele, 7 la număr, cel mai mult s-a schimbat Sorn, aceasta renunțând complet la imaginea ei de fetiță inocentă și dulce, pentru un concept sexy.

Din păcate, internauții coreeni nu sunt pregătiți pentru o astfel de schimbare radicală a conceptului trupei CLC, unul dintre coreeni chiar comparând-o pe Sorn cu fantoma din drama Goblin.

Alți internauți au comentat: ”Foarte ciudat”; ”F..f…..fantomă!”; ”Arată ca o fantomă” și multe altele.

Ce părere aveți despre noul concept al fetelor, vă place?

cr: yesasia

7 gânduri despre “Coreenii sunt șocați de noul concept al trupei CLC

  1. Îmi place mult conceptul, dar nu îmi place cum au facut-o pe Sorn, sau mă rog, cum s-a schimbat ea. Nu mi se pare ca se potriveste culoarea buzelor ei…e ciudat. Adică, nu m-am gândit ca o sa văd în kpop așa ceva, mai degrabă e stil rock/goth.
    Dar piesa e faina …și asta conteaza 🙂 (p.s. pt rujul lui Sorn sigur s-au inspirat din drama- goblin -hobgoblin)

    Apreciază

  2. Ruj d-ala mov vezi peste tot pe instagram, chiar si vara-mea il folosește. Nu mi se pare așa anormal si nici nu cred ca s-a inspirat din drama goblin.
    Imi place conceptul lor, e mult mai bine asa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

