Nici actorii din „Goblin” nu ştiu cum se termină serialul?


Imagini pentru drama goblin

Se pare că producătorii şi staff-ul dramei „Goblin” fac tot ce pot pentru ţine secret finalul acesteia. Şi o fac atât de bine, încât nici măcar actorii nu ştiu cum se termină!

Kim Eun Sook a terminat recent scenariul pentru episodul final şi, în prezent, personalul şi actorii sunt ocupaţi cu ultimele filmări. Cu toate astea, finalul încă e un mister.

Yoon Da Yeong

În timpul unui interviu, Yoon Da Yeong a spus cât de secretoşi sunt producătorii în legătură cu finalul dramei. Aceasta a spus: „Eu am terminat deja să-mi filmez scenele, au rămas ceilalţi acum. Pentru a ţine asta secret, nici măcar nu am primit scenariul final, doar părţile în care jucăm noi. Nici măcar eu nu ştiu cum se termină, aşa că sunt foarte entuziasmată să văd ce se întâmplă. Mereu aştept să fie difuzat următorul episod. Voi urmări cu siguranţă finalul când va fi la TV.”

Sunteţi şi voi nerăbdători să vedeţi finalul?

2 gânduri despre “Nici actorii din „Goblin” nu ştiu cum se termină serialul?

Lasă un răspuns

