Onew spune cum s-ar simți dacă Minho ar disparea subit din viața lui


Imagine similară

Minho și Onew din SHINee au petrecut timp împreună în emisiunea ‘48 Hours

Cu numai 9 ore rămase, Minho a decis să se vadă cu colegul său de trupă. Cei doi s-au așezat pentru a avea o mică discuție, iar Minho i-a explicat ideea generală a emisiunii și cum el va pleca peste 48 de ore. Iar Onew a răspuns în glumă „Deci acum ne vom împărți veniturile în 4?”

Apoi, într-o notă mai serioasă, Onew a împărtășit cum s-ar simți cu adevărat dacă Minho ar dispărea brusc din viața lui. Cântărețul a spus: „Dacă chiar ai dispărea, atunci inima mea ar putea să se rupă în mii de bucăți. Deoarece ne-am văzut în fiecare zi pentru mai mult de 10 ani. Ești o parte din viața mea și dacă această parte ar dispărea, cred că m-aș simți cu adevărat gol. De asemenea, aș putea să mă simt trădat, gândindu-mă ‘De ce ai plecat primul?’

Apoi, cei doi au vorbit despre zilele lor de stagiari și au ascultat melodia pe care obișnuiau să o asculte împreună.

surrsa: allkpop

3 gânduri despre “Onew spune cum s-ar simți dacă Minho ar disparea subit din viața lui

Lasă un răspuns

