[CCC] Sunteți mulțumiți de stiliștii trupelor favorite?


Картинки по запросу nct

Articol: ”Toată lumea este încântată de muncă făcută de stiliștii trupelor favorite?

[+172, -9] Nu-mi place, sunt sinceră, costumele lor – o mizerie. (Poza 1)

[+166, -13] Iubesc stiliștii noștri, le-aș fi recunoscătoare dacă i-ar îmbrăca corespunzător timpului de afară… ㅠㅠ (Poza 2)

[+145, -9] Îi ador ㅠㅠ Mulțumesc pentru munca desusă ♥ (Poza 3)

[+121, -12] În trecut stiliști trupei EXO nu-și făceau bine treaba. În timpul promoțiilor pentru piesa „Monster”, era vară, dar băieții purtau costume potrivite sezonului rece … În prezent ei se descurcă bine ㅋㅋㅋㅋㅋ Din totdeauna mi-am dorit ca băieții să poarte uniforme, era cât pe ce să fac un atac de cord când am văzut ce costumații au avut la ceremonia Golden Disc…

[+101, -14] Iubesc stiliștii noștri ㅠㅠㅠ Când BTS abia au debutat, stiliștii nu doreau să se spună despre ei că nu-și fac bine treaba sau că aici nu e locul lor, din acest motiv, cumpărau băieților haine de firmă, din banii proprii ㅠㅠ Stiliștii se descurcă foarte bine (Poza 4)

[+95, -7] Zeului Seong Hyeon un mare mulțumesc.

[+87, -8] Îl ador pe stilistul nostru Seong Hyeon pentru crearea legendarei imagini Bangtan Roz și Bangtan în uniformă militară ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ El creează imagini legendare pentru fiecare promoție ㅠㅠㅠㅠㅠ

[+71, -3] Sunt foarte mândru de stilistul nostru … E singurl de la JellyFish Entertainment care își face treaba bine ㅠㅠ (Poza 5)

[+42, -0] Îmi plac ținutele lor ..!

 

Voi ce spuneți despre stiliștii trupelor favorite?

cr: k-pop stock
5 gânduri despre “[CCC] Sunteți mulțumiți de stiliștii trupelor favorite?

  1. Eu în general nu mă uit foarte atent la hainele lor, mai degrabă la frezele lor. Nu m-am plâns pana acuma de așa ceva 🙂 ..treaba lor, dar totuși consider ca stilistul trupei NCT își ” bate joc ” puțin de ei..

    Apreciază

  2. Cam toate trupele sunt imbracate frumos si au frizuri bune,inafara de cei din NCT si mai nou Red Velvet.Cei care ii imbraca din SM ei cred ca sunt Dumnezeul stilistilor,insa adevarul e ca orice fan kpop ar putea sa ii imbrace mai bine.Sau cand era frigu ala la gayo le-au imbracat pe RV cu rochii… .

    Apreciază

  3. Nu imi plac stilistii de la RV. Cand au debutat, Wendy mi se parea superba cu parul lung si drept fara breton. Dupa ice cream cake parca isi tot bat joc de ea. Eu înțeleg ca trebuie sa aiba o schimbare de la comeback la comeback, dar măcar sa arate bine. La fel si cu Seulgi la Russian roulette, nu o prinde morcovul. De haine nu mai zic, nu mi-au plăcut cele de la Russian Roulette si le îmbracă prea subțire când e frig afară sau prea gros când e cald.

    Apreciază

  4. Cu stilistul de la NCT am o problema,sa nu isi mai bata joc:)) la fel si cu RV dupa revenirea aceasta.La BTS si VIXX niciodata nu am avut ceva de reprosat,mereu sunt impecabile si superbe tinutele.

    Apreciază

Lasă un răspuns

