Heechul din Super Junior vorbeşte despre fostele sale iubite


kim heechul

În episodul din 21 ianuarie al emisiunii „Sinderella„, în timp ce vorbea despre atitudinea sa faţă de iubire, lui Heechul din Super Junior i-a scăpat pe gură faptul că a apărut la TV cu o fostă iubită.

Kim Heechul a spus că niciodată nu a încercat să o convingă pe vreuna din iubitele sale atunci când acestea spuneau că vor să se despartă.

„Sunt tipul de persoană care, dacă ea spune că vrea să se despartă, eu răspund doar cu „Ei bine, cred că e inevitabil, adio”. Procesul ăsta de „De ce vrei să ne despărţim?”, „Care e motivul?”, „Sau te rog, răzgândeşte-te” e prea obositor.”

Mai târziu, spre surprinderea tuturor, Heechul a dezvăluit că niciodată nu a propus el primul o despărţire.

„Iubita mea spunea „‘Hai să ne despărţim. Mă iubeşti?’ şi eu răspundeam cu ‘te plac, dar nu ştiu dacă te iubesc’. După aia ne despărţeam, dar ele apoi mă contactau din nou şi îmi spuneau cât de bine ne-a fost împreună.”

Acesta a explicat: „Când am o iubită, nu le contactez pe celelalte fete deloc. Nu puteam să am grijă de propia iubită, fireşte că nu mă întâlneam cu alte fete. Eram strict cu aceasta. De aceea, chair dacă întâlnesc vreo fostă la o emisiune, putem să comunicăm la TV liber.”

Lee Soo Geun şi Gangnam au prins repede momentul şi au întrebat: „Cine e? Cine e?„, cu toate că Heechul a ieşit repede din necazuri.

sursă: soompi

4 gânduri despre “Heechul din Super Junior vorbeşte despre fostele sale iubite

  1. Nu îmi place cum procedează …adică dacă e împreună cu o fată pe care o place/iubește nu ar trebui sa îi pese ce nu îi convine la relație, Ce s-a intamplat?astfel încât s-a ajuns la despărțire?
    Mi se pare ca, nu îi pasa, din cauza ca nu a întâlnit fata potrivita pana acum pe care sa o iubească cu adevărat.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

