Interviu cu CL: „‘Goodbye’ i-a fost dedicată lui Minzy”


Imagini pentru 2ne1

2NE1 şi-a luat rămas bun de la fani cu ultima melodie lansată pe 21 ianuarie, „Goodbye„. Întebându-se cu ce sentimente a fost scrisă piesa, Ilgan Sports a telefonat-o pe CL pe 21 şi i-a luat un mic interviu despre situaţia curentă.

IS: Ce mai faci?

„Sunt mulţumită că am reuşit să închei un turneu mic, dar de succes în SUA anul trecut.”

IS: Introdu-ne ultima piesă de la 2NE1

„De fapt nu am putut să spun adio când a ieşit articolul anul trecut. Mi-a părut rău să închei aşa, iar Preşedintele Yang mi-a dat o şansă să-mi întâmpin fanii.”

IS: Cum i-ai spus?

„Era o melodie scrisă pentru Minzy când aceasta a părăsit YG în timp ce ne pregăteam pentru cel de-al treilea album şi era gen, o scrisoare pentru Minzy atunci.”

IS: Cât timp ţi-a luat să o faci?

„Nu a luat mult pentru că cred că stilul meu include să creez şi să fac lucrurile rapid.”

IS: 2NE1, care au fost împreună de 7 ani, s-a despărţit. Cum te simţi?

„Le ştiu pe membre de multă vreme şi avem multe amintiri împreună, am lucrat multe împreună, îmi va fi dor de asta. Aş vrea să trec peste asta în felul meu.

Îmi pare rău că nu voi avea un album la care au lucrat trei persone.

Îmi pare rău tuturor membrelor.”

IS: Cât de mult ai lucrat?

„Era totul gata, însă melodia ce a mers la înregistrat a fost „Goodbye”.

IS: În clip erau poze mai vechi cu 2NE1

„Am petrecut mult timp cu 2NE1 şi mă gândeam că am multe amintiri.”

IS: Ai plâns când ai auzit de despărţire?

„Poate că nu are sens, dar lacrimile încă nu s-au uscat. Nu credeam că o despărţirea avea să aibă loc prea curând.”

IS: Cum s-a decis despărţirea trupei?

„Albumul trebuia să fie lansat de cele trei membre după ce Minzy a părăsit compania. Şeful nostru a oprit pregătirile pentru albumul solo şi s-a pregătit pentru acesta.

IS: Ai postat poze cu 2NE1 pe SNS recent

„Am făcut o poză la MAMA 2015 şi când am găsit-o apoi în telefonul meu, am postat-o. Voiam să le arăt fanilor poza cu o săptămână înainte de lansarea ultimei melodii de la 2NE1.”

IS: Ce răspuns aştepţi pentru „Goodbye”?

„E bine să ai succes, dar e o melodie scrisă cu sinceritate aşa că aş vrea să ajungă la inimile oamenilor. E mai mult ca o scrisoare.”

IS: Când ai decis să scrii versurile pentru melodie?

„După ce m-am întors în Coreea să mă pregătesc pentru 2NE1 după multă vreme, am ascultat melodia şi versurile pur şi simplu mi-au venit în cap. Atunci am plâns.”

sursă: ygunited

Un gând despre “Interviu cu CL: „‘Goodbye’ i-a fost dedicată lui Minzy”

Lasă un răspuns

