Actorul Hyun Bin vorbeşte despre viaţa sa


Hyun Bin

Actorul Hyun Bin, care este în prezent ocupat cu promovarea noului său film „Cooperation” (sau „Confidential Assignment”) a vorbit despre viaţa de zi cu zi a unei celebrităţi.

Pe parcursul unui interviu, acesta a vorbit despre responsabilităţile pe care le are un actor: „Cred că este foarte important ca un actor să-şi gestioneze imaginea publică. Însă, un actor nu este un funcţionar public. Un actor este o celebritate.

El a continuat: „Un actor nu este cineva care a fost votat de public, ci doar cineva care este faimos. Nu cred că trebuie să fim perfecţi şi să ne asumăm toate responsabilităţile pentru acţiunile noastre, dar din moment ce sunt mulţi tineri care ne apreciază şi urmează, nu cred că putem spune că nu avem responsabilităţi.”

În legătură cu rutina de zi cu zi pe care o are în calitate de actor, acesta a spus: „Sunt momente când îmi doresc doar să trăiesc aşa cum vreau. Când nu am avut niciun proiect în curs de desfăşurare am mâncat şi am făcut tot ce am vrut. Înainte, erau momente când îmi doream să-mi trăiesc viaţa aşa cum vreau, fără a avea un model pe care să-l urmez, dar de curând, m-am obişnuit să-mi trăiesc viaţa după un model.”

Actorul a vorbit, de asemenea, şi despre ceea ce vrea să facă cu adevărat, răspunzând sincer: „Vreau să fac doar chestii minore. Nu ştiu sigur dacă actoria este o profesie bună, dar din ce moment ce aceasta îţi ocupă mult timp, există multe activităţi banale, de zi cu zi pe care noi, ca actori, nu apucăm să le facem.

sursă soompi

Lasă un răspuns

