Junho din 2PM vorbeşte despre rolul său în drama ‘Chief Kim’


2PM Junho

Junho din 2PM a vorbit despre sacrificiile pe care le-a făcut pentru a se pregăti pentru rolul său în drama „Chief Kim.

Pe 21 ianuarie, la emisiunea „Entertainment Weekly”, au fost prezenţi câţiva actori ce vor juca în această dramă, inclusiv  Namgoong Min, Nam Sang Mi, Junho din 2PM şi Kim Won Hae.

„Chief Kim este o comedie despre un contabil, interpretat de Namgoong Min, care este acceptat în TQ Group şi încearcă să salveze compania de la eşec.

Junho, cel care interpretează rolul unui procuror de success, a vorbit despre  modurile în care acesta s-a pregătit mental pentru acest rol. Personajul său este foarte ager, carismatic şi, de asemenea, o sursă de tensiune în cadrul dramei. Artistul a spus: „Pentru a mă pregăti pentru rol, am mâncat o singură masă pe zi, iar pentru a fi mai retras, am stat singur.”

Acesta a continuat: „Mi-am redus contactul cu oamenii, iar personalitatea mea a devenit ciudată.”

sursă:soompi

Lasă un răspuns

