Ce membru crede Leeteuk că se va însura ultimul din Super Junior


Super-Junior,Leeteuk,Heechul

Leeteuk a dezvăluit la emisiunea ‘1 vs100’ cine crede el că se va însura ultimul din Super Junior.

Liderul trupei și-a împărtășit gândurile spunând: „Când am fost stagiar, eram încă la liceu şi am trecut la industria de divertisment imediat după; deci cred că nu mi-am savurat viața destul. Vreau să mă distrez mai mult. Toți membrii mi-au spus să nu mă grăbesc cu mariajul, dar vreau să mă căsătoresc înainte de vârsta de 40 ani.”

În același timp, cântărețul a mărturisit cine crede că se va căsători ultimul: „Eu cred că Heechul, deoarece el este un spirit liber, ideea de însurat nu i se potrivește. Simt că va continua să spună ‘Nico Nico Nii,’ până și la 50-60 de ani.”

cr: allkpop

3 gânduri despre “Ce membru crede Leeteuk că se va însura ultimul din Super Junior

Lasă un răspuns

