Sandara Park vorbeşte despre zvonurile legate de o relaţie dintre ea şi G-Dragon


Sandara Park

Sandara Park a vorbit despre recentele zvonuri legate de o relaţie dintre ea şi G-Dragon.

Aceasta a fost invitată la „Talking Street” de pe JTBC şi în timpul episodului, MC-ul Haha a spus: „Recent, au fost nişte zvonuri despre tine şi G-Dragon. Felicitări.”

Sandara a spus întreaga poveste: „După concertul trupei, am mers la evenimentul de după acesta, dar era atât de multă lume, încât am ieşit afară să pară că aşa trebuie să fie. Habar nu aveam că aveau să iasă astfel de articole. În companie, lumea făcea glume pe seama mea spunând că G-Dragon m-a furat.”

Apoi, Sandara a spus ce crede despre asta: „Nu mă întâlnesc cu persoane din compania mea.”

sursă: soompi

7 gânduri despre “Sandara Park vorbeşte despre zvonurile legate de o relaţie dintre ea şi G-Dragon

  1. Sunt singura care nu o crede? Explicația ei mi se pare putin…ambigua.
    „Habar nu aveam ca aveau sa iasa astfel de articole”, o spune de parcă ar fi in industria asta de maxim 2-3 ani si e ceva nou pentru ea.
    Mi se pare ciudat ca la alte zvonuri cu posibile relatii nimeni din yg nu zice nimic, iar la asta pana si agenția a făcut o declarație.
    Cand stai atâția ani cu cineva e imposibil sa nu capeți sentimente pentru ca suntem oameni, poate nu au o relație…ÎNCĂ. 😂😂😂😂

    Apreciază

Lasă un răspuns

