Park Bo Gum şi Song Joong Ki topesc inimile fanilor cu relaţia lor adorabilă


Adorabila relaţie (frăţească!!) dintre Park Bo Gum şi Song Joong Ki i-a topit pe fani!

Park Bo Gum îşi continuă turneul asiatic, iar pe 24 ianuarie, acesta s-a întâlnit cu 4000 de fani în Taiwan. În această zi, colegul şi seniorul său apropiat l-a însoţit ca invitat special. În timpul evenimentului, Park Bo Gum l-a descris pe Song Joong Ki în felul următor: „Seniorul ce îmi oferă cele mai multe sfaturi când vine vorba de actorie.”

Şi Song Joong Ki a vorbit despre Park Bo Gum. Acesta a explicat de ce a plâns când Bo Gum a câştigat un premiu la ‘2016 KBS Drama Awards’. Acesta a spus: „Pe lângă faptul că eram extrem de fericit că Bo Gum a câştigat, mi-am amintit cum acesta era foarte îngrijorat de actoria sa. Am câştigat şi eu acest premiu acum 5 ani şi m-a făcut să mă gândsc la acele vremuri.”

Spre final, Park Bo Gum le-a mulţumit fanilor: „Cred că sunt foarte norocos să am atâţia oameni care mă încurajează din locuri unde nu îi pot vedea. Vă sunt recunoscător pentru că îmi petrec tinereţea alături de voi.”

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

