Hani spune că nu este o dansatoare bună + reacțiile prietenilor la fancam-ul ei viral


Hani

Nu este o exagerare să spunem faptul că Hani din EXID a ajuns unde este acum, datorită fancam-ului ei ce a devenit viral. Chiar și idolul din trupa de la compania Banana Culture Ent. a recunoscut și și-a arătat aprecierea pentru fancam într-un interviu acordat revistei ‘Cosmopolitan‘.

Aceasta a spus, ”La început, am fost uimită de fancam. În timp ce citeam comentariile, mă gândeam, ‘Wow, Nu știam că pot fi văzută și în acest mod.’ Prietenii mei mi-au spus că a fost ciudat să mă vadă dansând așa și chiar au mai zis că nu au putut să se mai uite, deoarece era prea amuzant.”

Hani a continuat, spunând ”De fapt, sunt un teribil dansator. Fancam-ul este rezultatul unui greu și incredibil efort. Datorită acestui motiv sunt mandră de acest fancam și încă îi sunt recunoscătoare.”

Îi urăm artistei mult succes în continuare!

Sursa: allkpop

Lasă un răspuns

