Nam Joo Hyuk spune că e pregătit să înceapă o relaţie


Nam Joo Hyuk

Actorul Nam Joo Hyuk a dezvăluit că e pregătit pentru o relaţie!

Actorul şi-a spus gândurile într-un interviu pentru ediţia din februarie a revistei „Woman Sense”. Acesta a vorbit despre chimia perfectă cu Lee Sung Kyung şi a mai spus cum se comportă atunci când se întâlneşte cu cineva.

Nam Joo Hyuk a dezvăluit: „Nu sunt tipajul de băiat rău. Sunt destul de timid şi îmi e greu să-mi exprim emoţiile. Dar când mă îndrăgostesc, fac totul pentru relaţie, aproape chiar prea multe.”

Acesta a dezvăluit: „Sunt gata să mă îndrăgostesc de o fată ce va fi sursa mea de putere în cariera de actor. Sunt în aşteptarea unei relaţii în care putem conta unul pe celălalt.”

sursă: soompi

2 gânduri despre “Nam Joo Hyuk spune că e pregătit să înceapă o relaţie

Lasă un răspuns

