De ce este actorul Sung Hoon dezamăgit?


shin-hye-sun,sung-hoon

Actorul Sung Hoon şi-a exprimat dezamăgirea după ce el şi colega sa Shin Hye Sun nu au câştigat premiul pentru cuplul anului la ceremonia „2016 KBS Drama Awards.”

În cele din urmă, actorul a luat premiul pentru cel mai bun actor nou-venit, însă el spera că va lua premiul pentru cuplul anului împreună cu actriţa Shin Hye Sun, alături de care a jucat în drama „Five Enough”. Acesta a spus: „Nu ştiu dacă ar trebui să spun asta, dar toţi cei din jurul meu au spus că am câştigat premiul pentru cel mai bun actor nou-venit la o vârstă destul de înaintată.

Actorul a adăugat: „Nu mă gândesc la premiul pe care l-am câştigat, chiar dacă am fost destul de surprins. Mi-am dorit să câştig premiul pentru cuplul anului.

sursă: allkpop

Lasă un răspuns

