[CCC] Olltii laudă un idol rapper


Olltii  vorbește despre rapul unui idol.

Pe contul său de Twitter, rapperul îl laudă pe Mark, membrul NCT.

” Wow, rapul lui Mark din NCT 👍 ” (a folosit „nim”, o formă în care îți arăți respectul/limbaj formal)

Câteva dintre răspunsuri:

  1. Zilele acestea..toată lumea îl place pe Mark ..
  2. Chiar dacă sunt fanul altui grup, mereu am crezut că e un rapper bun.
  3. Am fost așa de șocată când am văzut că Olltii îl laudă ㅠㅠ  Minyung al nostru e cel mai tare .
  4. Jung Woosung nim, știe cum stă treaba! (Numele real al lui  Olltii e Jung Woosung.
  5. Oh, adevărat..nu îi cunosc pe restul membrilor NCT , dar îl știu pe Mark.
  6. Olltii??????????? Faptul că nu a fost sigur dacă să folosească sau nu ” nim” a fost foarte drăguț ㅋ
  7. Woosung-ie l-a lăudat !!!!!!!!Eu chiar îl plac pe Mark, felul în care arată și stilul său de rap sunt genul meu.
  8. Ohㅠㅠㅠㅠㅠㅜ Să fii recunoscut ca rapper de către Olltii..înseamnă că ești cu adevărat talentat .
  9. Serios, am fost foarte surprins/ă de el în „7th Sense”.. Mai târziu am descoperit că e din SM .
  10. Hul….Jung Woosung…Hul…. Mulțumesc ㅠㅠㅠㅠㅠ

 

 

Cr. pannchoa

Lasă un răspuns

