Experţii spun care sunt punctele tari şi punctele slabe ale agenţiilor SM, YG şi JYP


Newsis a dezvăluit un reportaj exclusiv vorbind despre punctele tari şi punctele slabe ale celor trei mari agenţii: SM, YG şi JYP.

SM Entertainment fost creată în 1995, YG Entertainment în 1996 şi JYP Entertainment în 1997. În timp ce toate companiile se confruntă cu recenta problemă a interzicerii promovării în China a artiştilor coreeni, acestea mai au şi alte puncte tari şi slabe ce le vor afecta activitatea în 2017.

SM Entertainment


Puncte tari

‘SM Station’, ce se va încheia odată cu lansarea melodiei lui Suho din EXO, „Curtain”, pe 3 februarie, a fost un proiect care a arătat de ce în stare de fapt echipa de producere a agenţiei.

Proiectul a început pe 3 februarie 2016 cu „Rain” de la Taeyeon şi ar fi fost imposibil pentru orice altă agenţie. Colaborările cu „Infinite Challenge” de pe MBC,Knowing Brothers” de pe JTBC, Yoon Mirae şi alţii a făcut din ‘SM Station’ un proiect unic şi de succes.

SM Station a lansat în total 52 de melodii de diferite genuri: de la rock şi balade, până la pop şi instrumental.

Un alte punct forte al agenţiei este trupa Girls’ Generation care îşi va sărbători aniversarea de 10 ani în 2017. Sunt considerate trupa reprezentativă a K-pop-ului şi încă rămân a fi un as puternic în mâneca agenţiei.

Alte motive ar fi întoarcerea trupei TVXQ, Yunho revenind din armată în aprilie şi Changmin în august. De asemenea, membrii Super Junior, Eunyhuk, Donghae şi Siwon se vor întoarce în acest an.

Puncte slabe

NCT nu s-au ridicat la nivelul aşteptărilor, fiind noua trupă lansată de SM. Brandul se bazează  pe revenirile şi debuturile băieţilor bazate pe concepte şi locaţii diferite.

Din păcate, NCT încă nu şi-au făcut un nume, dar e destul timp pentru asta.

Oportunităţi pe viitor

Sunt multe aşteptări din partea trupei Red Velvet, care va reveni pe 1 februarie cu noul album, ‘Rookie’. Comeback-ul lor s-ar putea intersecta cu cel al trupei TWICE, dar fetele încă au mult potenţial pentru a-şi face un nume în industrie.

YG Entertainment


Puncte tari

Intrarea trupei Sechs Kies, care îşi sărbătoreşte aniversarea de 20 de ani, în YG a fost un mare beneficiu pentru companie. Şi cu toate că membrii Big Bang nu vor mai putea promova ca trupă din cauza înrolării în armată, membrii totuşi vor lansa albume solo.

YG Entertainment a început să se extindă în producerile sale, cu „Flower Crew” de pe SBS şi a angajat mai mulţi producători. Agenţia mai are şi label-ul său independent, „The Black Label” fondat de Teddy.

Puncte slabe

Punctele slabe cu care vor trebui să lupte în acest an va fi pierderea vedetelor lor. Big Bang nu vor mai fi o trupă completă încă pentru multă vreme, iar trupa feminină reprezentativă a agenţiei, 2NE1, s-a despărţit în noiembrie, anul trecut.

Oportunităţi pe viitor

Înrolarea trupei Big Bang şi despărţirea trupei 2NE1 deschid mai multe oportunităţi pentru trupele junioare. Se aşteaptă că Black Pink, WINNER şi iKON să aibă activităţi de promovare în acest an.

JYP Entertainment


Puncte tari

JYP Entertainment va sărbători aniversarea de 20 de ani a companiei în acest an. TWICE e la conducerea topului de trupe feminine şi va fi forţa principală a agenţiei în acest an. Premiile şi faima obţinute de TWICE în primul lor an de activitate e uimitoare şi nu pare că vor fi detronate prea curând.

Puncte slabe

TWICE sunt noua imagine a agenţiei, dar să nu uităm că trupa reprezentativ a agenţiei, Wonder Girls, s-a despărţit. Membrele Yeeun şi Sunmi, de asemenea, au părăsit compania, cu toate că Yubin şi Hyelim au rămas.

Şi 2PM îşi vor încheia promovările ca trupă prin martie, din cauza înrolării membrilor în armată, iar miss A nu pare că vor avea activităţi de grup prea curând.

Oportunităţi pe viitor

GOT7 vor fi responsabili de a acoperi golul lăsat de 2PM. Cu toate că trupa nu are o popularitate imensă, aceştia o obţin treptat şi e în creştere.

De asemenea, asul din mânecă a agenţiei va fi trupa DAY6. Băieţii vor lansa câte o melodie în fiecare lună timp de un an şi în fiecare lună vor apărea noi oportunităţi de a aduna mai mulţi fani.

sursă: koreaboo

Anunțuri

4 gânduri despre “Experţii spun care sunt punctele tari şi punctele slabe ale agenţiilor SM, YG şi JYP

  1. Si Highgrnd ? 😀 sunt rapperi talentați acolo care au o popularitate destul de mare in scena underground .. chiar cred ca, cu îndrumarea lui Tablo/ EH vor avea multe de castigat in cariera..

    Apreciază

    • Cred ca cea mai buna chestie pe care ar putea-o face Yg anul asta e sa-i ofere lui Zico proriul label, sa o contracteze pe Lee Hyori, sa colaboreze cu jyj pentru cel putin 3 ani de acum în colo, sa debuteze fetele din Kpopstar 6, s-o alunge pe Katie Kim :)), sa facă un album lui Lee hi cu toți rapperii consacrați de pe piața gen Choiza, dok2, bewhy, Oltti, mad clown, San E, benzino sau cu idoli gen B2st, jyj, bts, sa-i faca debutul în america lui Tablo.

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s