FIESTAR încă nu câştigă bani din ceea ce fac


FIESTAR,Cao-Lu

Cao Lu, membră a trupei FIESTAR, a dezvăluit dorinţa ei de anul nou chinezesc şi faptul că FIESTAR încă nu câştigă bani din ceea ce fac.

Pe 28 ianuarie la emisiunea ‘A Hyung I Know‘, Cao Lu a dezvăluit care este dorinţa ei de anul nou chinezesc spunând, „Viaţa de celebritate nu este stabilă. Pentru 2017, dorinţa mea este să deschid un magazin de găluşti. Am vorbit cu şeful Lee Yeon Bok despre asta şi el a spus că al doilea etaj al clădirii lui Seo Jang Hoon este liber.”

Ea a mai vorbit şi despre profitul pe care FIESTAR îl face, spunând că vrea o carieră mult mai stabilă. „Încă nu le-am trimis părinţilor mei bani. Au trecut 6 ani de când am debutat în FEISTAR şi nu am avut nicio sumă mare de bani timp de 5 ani. Să fiu sinceră, agenţiei mele nu îi place acest gen de discuţie. Timp de 4 ani de la debut nu am avut niciun ban, dar anul trecut am venit la show-uri televizate şi am făcut ceva bani. Dar tot nu este de ajuns.”

Sursa: allkpop

Lasă un răspuns

