[CCC] „Rookie” de la Red Velvet


Imagini pentru red velvet rookie video

După cum ştiţi, Red Velvet a revenit azi cu melodia „Rookie” şi mai jos sunt câteva comentarii de-ale coreenilor la clipul trupei.

Articol de pe Ilgan Sports via Naver:

  1. [+3,045, -169] E una din melodiile alea care îţi par aiurea la început, dar de care începi să devii obsedat…
  2. [+2,563, -175] Seriosㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ chiar pare una dintre melodiile alea aiurea, de care mai apoi începi să devii obsedatㅋㅋㅋㅋㅋㅋ dar clipul pare că va fi un hit

  3. [+2,124, -180] Am început şi eu să cânt cu ele, ciudatㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  4. [+1,979, -165] Ce frumoase sunt Irene şi Joy…toată lumea e la înălţime zilele astea

  5. [+1,566, -187] Sunt gata să intru în fandomul lui Irene!!!!

  6. [+625, -42] Sunt şi eu puţin surprinsă de melodieㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ dar melodiile de la SM, de obicei, sună aiurea la început, dar apoi te prind mai târziu ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Acum cânt şi eu rookierookierookie

  7. [+506, -46] Când am ascultat asta prima dată, mă întrebam ‘ce naiba’, dar acum, da…chiar te obsedează

  8. [+449, -30] Stilistul nu le va îmbrăca în fustele alea pe scenă, nu?

  9. [+494, -48] Noua lor melodie chiar te face să te întrebi ce naiba e cu ea, dar partea aia cu rookierookierookie mă omoară

  10. [+420, -37] ㅋㅋㅋㅋ rookie rookie super rookie rookie!

sursă: netizenbuzz

Voi ce credeţi despre melodie?

4 gânduri despre “[CCC] „Rookie” de la Red Velvet

  1. Mie mi se pare destul de naspa …Red Velvet o ia în jos: de la piese bune și clipuri reușite – la piese simple și clipuri banale…
    Sorry not sorry. Îmi plac fetele astea, îmi place trupa. Dar prefer sa ascult și sa mă uit la piesele lor mai vechi.

    Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

