(Joc) Poți recunoaște rapperii/ artiștii rnb ?!?!


Am găsit un joc drăguț.

Mereu mi-a plăcut ideea unui astfel de joc. Cum stau cam prost cu timpul, nu am reușit să o pun în practică 😀.

Jocul despre care vorbeam… îl găsiți aici:

https://m.sporcle.com/games/Charissescool/name-the-following-khh-artists-by-picture

 

Aștept comentarii cu rezultatele voastre ! 💯🔥💯

3 gânduri despre “(Joc) Poți recunoaște rapperii/ artiștii rnb ?!?!

  1. 35 di 40 😂😂😂 nu am recunoscut-o pe KittiB trebuie sa trec pe la oftalmolog 😂😂😂 la Vasco scriu Vasco si îmi bifează Bill Stax 😂 …iar acel Owol 😍😍 am dat nas în nas cu el acum ceva timp și l-am ocolit 😲 de ce oi fi făcut asta… Soo handsome 🤗 mi se pare ca seamănă putin cu Ven la voce mai ales când își canta refrenul la melodie ….

    Apreciază

    • Oo..💪💪 eu am avut 37/40 .. Nu l am recunoscut pe Khundipanda :)) nici pe Lafic ( e prima data când aud de el..tr sa fac niște cercetări 😎 😁😁 ) ..la Choi Sam scriu Kim Sam (nu întreba de ce , nici eu nu stiu :))) ) .. cat despre Owol..nu m am gandit pana acum la asta :))) ..Why e melodia mea preferata de la el 😀

      Apreciază

      • Melodia lui Owol Dream on you …mi se pare ca aduce putin a Ven 😊 cică pregătește ceva cu Microdot sunt curioasă …îmi plac toate melodiile lui 😊 ex idol, Wonder Boyz eu îl știam doar pe W-hawk😉

        Apreciază

Lasă un răspuns

