Ahn Jae Hyun vorbeşte despre primul sărut cu Goo Hye Sun


goo-hye-sun,ahn-jae-hyun

Ahn Jae Hyun a vorbit despre primul sărut pe care l-a avut cu soţia sa, Goo Hye Sun, la episodul din 3 ianuarie al emisiunii „Newlywed Diary”.

În timpul unui interviu cu producătorii emisiunii, Ahn Jae Hyun a spus: „Am văzut-o pentru prima dată pe Goo Hye Sun când aceasta citea scenariul întreg al dramei „Blood”. M-am îndrăgostit la prima vedere. Nu am putut ascunde că o plac.”

Cât despre primul sărut, acesta a dezvăluit: „Ea a făcut primul pas cu sărutul. Ne-am sărutat chiar înainte ca ea să filmeze o scenă în acea zi unde trebuia să se sărute.” Goo Hye Sun a explicat: „Nu pot să spun că îmi displăcea faptul că un bărbat frumos se uita insistent la mine. De aceea, pur şi simplu l-am sărutat eu prima.”

sursă: allkpop

3 gânduri despre “Ahn Jae Hyun vorbeşte despre primul sărut cu Goo Hye Sun

Lasă un răspuns

