Care credeţi că sunt cele mai proaste piese k-pop?


Imagini pentru kpop gif jackson

Văzusem pe allkpop în forum o întrebare de genul şi cum răspunsuile m-au surprins destul de mult, m-am gândit că ar fi interesant să vedem  care sunt cele mai ‘urâte’ melodii k-pop printre publicul nostru.

Numiţi cea mai proastă sau cele mai proaste melodii k-pop pe care le-aţi auzit vreodată şi spuneţi de ce credeţi astfel. E mai interesant când e argumentată opinia, nu? 😀

48 de gânduri despre “Care credeţi că sunt cele mai proaste piese k-pop?

  1. Nu imi plac melodiile trupei GFriend, fiindca au acelasi instrumental, poate modificat putin pe alocuri. Nu-mi mai place melodia de debut a trupei Gugudan, prea exagerata din punctul meu de vedere, trupa nu are un rapper care sa echilibreze melodia. Mai este si Freedom de la JJCC, chiar daca este in japoneza piesa, nu este potrivita pentru ei, nu li se potriveste conceptup asta. Asta este parerea mea. Mai am melodii care nu-mi plac, dar pe acestea chiar le detest. Este parerea mea, imi accept criticile. Sunt liber sa va raspund la comentarii.

    Apreciat de 1 persoană

  2. F(x) Electric shock si Hot summer suna ambele prea electro. Shinee Lucifer cind am inceput sa ascult muzica kpop am dat peste piesele astea si miam promis sa nu le mai ascult niciodata. Got7 A e prea cute.Nct fire truck nu suna prea bine. Sunt deacord cu piesele de la Gfriend, sunt bune dar par toate la fel.

    Apreciază

  3. Red Velvet – Rookie
    NCT 127 – Fire Truck
    Exo – Lucky One
    Gugudan – Wonderland
    Red Velvet – Be Natural
    GD&TOP – Zutter
    Oh My Girl – Listen to my word
    Hyoyeon – Mistery
    I.O.I – Dream girls
    Wonder Girls – Tell me
    BTS – Danger
    B.A.P – No mercy
    B.A.P – Young Wild& Free
    B.A.P – Hurricane
    SuJu – Mr. Simple
    De obicei îmi plac și cele mai ciudate melodii, dar pe astea chiar nu reușesc să le ascult până la capăt. E doar opinia mea, pieselea astea mi se par cele mai proaste.

    Apreciază

  4. Pentru perioada recenta,ma rezum doar la Hyoyeon – Mistery,sincer nu pot sa o ascult,mi se pare prea trasa de par si nu suna deloc bine,daca ii dadeau alta melodie cred ca era mai bine.

    Apreciază

  5. Snsd-Gee, Twice cam toate melodiile, Exo-Wolf am crize de ras de fiecare data cand o ascult, iKon-ultima melodie a lor care ma plictiseste groaznic, IOI-Dream Girl, miss A-Breath. Cam astea mi-au venit acum in minte, dar mai am :))

    Apreciat de 1 persoană

  6. Părerea mea: Bonamana, Sorry Sorry, Mr Simple de la Super Junior – sunt enervante, nu le pot asculta până la capăt
    Ring Ding Dong si Lucifer de la SHINee – deşi este una dintre trupele mele preferate, nu sufar melodiile astea
    Abracadabra de la BEG – au melodii bune, dar asta….
    Follow Me şi Clap Your Hands de la 2NE1 – deşi e trupa mea preferată, nu-mi plac deloc melodiile astea..
    Rookie de la Red Velvet – nu înteleg ritmul melodiei… ador Dumb Dumb, Ice Cream Cake şi Russian Roulette, dar asta e chinuită rău….
    Mama şi History de la EXO, Change de la Hyuna, Dream Girls de la I.O.I, V.V.I.P de la Seungri
    Excuse Me, Bing Bing, Good Luck de la AOA – la început mi-au placut, dar după un timp mi s-au părut enervante…
    So Cool de la SISTAR – de obicei îmi plac melodiilor de la Sistar, dar asta nu e pe placul meu…
    The Boys de la SNSD – îmi place clipul, dar melodia nu…
    Toate melodiile de la Seventeen – la început mi se par interesante, dar după nu le mai gasesc pe placul meu
    Where U At de la Taeyang – are melodii bune, dar piesele vechi nu sunt stilul meu
    Fire Truck de la Nct 127 – îmi plac câteva melodii de pe album, dar pe asta nu o suport
    Chewing Gum de la Nct Dream – mă prăppdesc de râs când o ascult ….
    Şi cred că astea sunt 😂😂😂

    Apreciază

  7. EXO- Mama
    BTS- Caramel macchiato
    BigBang- Blue
    Super junior- mr simple
    4minute- what’ s your name

    Doar astea imi vin in minte, nu prea am piese pe care sa le urăsc pentru ca in final ajung sa le îndrăgesc. Un exemplu bun este Rookie de la Red Velvet pe care am urat-o la început.

    Apreciază

  8. Twice- TT, chiar nu o pot asculta. N-am mai ascultat alte melodii ale lor dupa asta.. Red Velvet- Rookie, ma asteptam la mai mult, imi place trupa, dar melodia suna groaznic. Doar astea imi vin in minte pentru ca sunt mai noi =))

    Apreciază

  9. twice – cheer up, are o tema atat de veche si neoriginala si mai are peste 100m vizuri, cea mai overrated melodie kpop dupa parerea mea… imi aminteste de kyary pamyu pamyu :S

    Apreciază

  10. wonderland de la gugudan ii prea exagerata si trupei ii trebuie neaparat un rapper +ca ma asteptam la altceva avand in vedere ca vin de la jellfish
    ice cream si rookie de la red velvet not my style
    tt de la twice nu ma dau in vant nici dupa cheer up da asta chiar ma zgaraie pe creier
    nct127 draguti baietii dar proasta muzica
    very very very de la ioi din nou:ma zgaraie pe creier
    seventeen-mi-a placut adore u si very nice dar cam atat

    Apreciază

  11. AOA Excuse me – Au avut melodii mai bune și dacă e să o luăm așa, albumul lor nu e cine știe ce, chiar dacă sunt fan, acest album nu-mi place
    Red Velvet Rookie – Mi-ar plăcea să Aibă un nou concept și melodia mi se pare enervantă
    Gfriend Navillera – Seamănă mult cu celelalte melodii ale lor, au voci bune e păcat că melodiile lor seamănă atât de mult.
    Twice – la început mi-a plăcut Like Oh Ah, dar atât, de atunci trupa scoate melodii prea grele pentru puterea vocilor lor și am impresia că își pierd capacitățile vocale, înainte nu erau prea bune oricum.
    Suzy Yes, No, Maybe – Cu siguranță îmi place vocea și aspectul ei vizual și melodia e chiar bună, cred că problema vine de la mine pentru că nu înțeleg de ce nu-mi place.

    Apreciază

  12. Fiecare cu gusturile si parerea lui, dar sunt curioasa de un lucru! Inainte de a trece piesa respectiva in lista ”proaste”, ati citit macar o singura data versurile? Unele au versuri absolut geniale, stiu ca nu intelegem limba, dar se gasesc foarte usor traduceri!
    Ok, eu asta am avut de spus, va rog sa comntati in continuare, e amuzant sa vad cum va contraziceti! Stiu, stiu…sunt rea! Mi se spune des!

    Apreciază

  13. Nu le consider proaste pe cat de enervante unele dintre ele…ca poate unele din punct de vedere muzical sunt bine structurate dar felul in care suna…..:

    BTS – Blood Sweat & Tears pe refren ma gandesc numai la „Yayaya coco jambo yaya ee” de la Mr. President…..
    GD&TOP -Zutter
    CL – Hello Bitches
    ZE:A – Mazeltov……..vai doamne ce e aia
    Rainbow – Gossip Girl
    Block B – Freeze
    U-KISS – Not Young (pana si ei isi urasc melodia de debut)
    Wonder Girls – Tell Me
    I.O.I – Pick Me …..seriously what is thaat?
    SISTAR – Push Push (eventual si Shake It si Touch My Body)
    Stellar- Rocket Girl
    Twice – cheer up (sa nu mai aud ciorap nu)
    Nct – fire truck
    Girl’s Day – Tilt Your Head
    Big Bang – Bang bang bang
    EXO – Wolf (parca si Growl, dar e putin mai acceptabila)
    Hyuna – Bubble Pop
    NCT – 7th sense
    iKON – Rhithm Ta, Dumb&Dumber,
    SHINee – Everybody (o urasc o urasc!!), Married to the music, Breaking news (exceptand partea aia de cateva secunde de la inceput pe care o ador:)) ), Boys Meet You,
    Super Junior – Full Of Happines
    2PM & SNSD – Cabi Song…stiu ca e reclama, dar e enervanta
    Girls Generation – Bad Girls
    2NE1 – Do You Love Me si am un fel de love/hate relationship cu Come Back Home pt ca imi place muult refrenu dar partea lui CL e aruncata ca nuca in perete in melodie
    4MINUTE – Hate You …cel putin partea de refren e oribila in urechiile mele ca restul e ok
    K-BOYS – K-Boys (nu intrebati ce cum unde ca am dat din greseala peste ea odata si eram ughhh)
    T-ara – yayaya
    Red Velvet – Rookie ……..”luky luky” nuuu!!!

    Si niste mentiuni onorabile:
    B.A.P – Chiquita (daca mai aud odata „You are my ciquita o sa ma apuce greata)
    B.A.P – Fire Flame (imi aminteste de melodiile lui Bieber…….)

    Super Junior – Magic o urasc pe jumatate…imi place refrenul urasc celelalte parti :))

    Si e ciudat ca 90% din fanii kpop sau cei care stiu melodia urasc No Playboy de la Nine Muses si o considera unul dintre cele mai naspa debuturi dar mie imi place :))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

