Kwon Sang Woo explică de ce familia şi casa sa înseamnă atât de mult pentru el


kwon sang woo

Actorul Kwon Sang Woo a vorbit despre câteva amintiri neplăcute din viaţa sa.

Acesta a apărut la emisiunea „A House of My Own Has Appeared”, unde a explicat de ce a vrut să apară în aceasta, spunând: „Mi-a plăcut premisa show-ului şi am vrut să apar, deoarece a avea o casa, pe care o poţi numi a ta, este foarte important pentru mine.”

Lee Kyung Gu Kwon Sang Woo Chae Jung An

Acesta a dezvăluit câteva situaţii neplăcute din trecutul său, spunând: „Cuvântul „acasă” este foarte important pentru mine. Tatăl meu a murit la o vârstă destul de fragedă, aşa că mama mea a trebuit să ne crească pe mine şi pe fratele meu de una singură. Cea mai memorabilă amintire pe care o am este că foloseam un cărucior pentru a ne duce hainele şi păturile din casă în casă.”

Kwon Sang Woo

Acesta a adăugat: „De aceea, acum, nimic nu este mai important pentru mine decât casa şi familia mea.

sursă: soompi

Lasă un răspuns

