Seventeen explică de ce sunt numiţi Seventeen având doar 13 membri


Seventeen

Seventeen au vorbit despre numele lor de grup la „Immortal Song”.

Băieţii au fost în data de 4 februarie la „Immortal Song” şi MC-ul i-a întrebat de ce se numesc Seventeen cu toate că sunt doar 13 membri în trupă? Băieţii au explicat că ei adună (13) + sub grup (hip hop, vocal, evoluţie = 3) + trupa (1) şi ajung la 17.

Ştiaţi că acesta e motivul pentru numele lor?

sursă: allkpop

3 gânduri despre “Seventeen explică de ce sunt numiţi Seventeen având doar 13 membri

  1. Nu era inițial motivul acesta. Nu știu exact ce s-a intamplat cu ceilalți 5, dar știu ca Samuel debutase în duet, dar s-a retras pentru studii. Așa am citit eu undeva. Dar totuși mă bucur ca sunt totuși cineva, ca sunt destul de populari. I-am urmărit aproape de când au debutat, sunt trupa mea favorita, unda dintre cele trei.

    Apreciază

Lasă un răspuns

