Jihyun spune că 4minute este o amintire dureroasă pentru ea


Fosta membră a trupei 4minute, Jihyun, a avut un photoshoot cu revista Hight Cut şi un mic interviu.

Pentru photoshoot aceasta abordat un look matur şi feminin cu puţin machiaj şi haine în culori pale. Jihyun a vorbit despre mutarea la o altă agenţie, spunând, „Merg la agenţie zilnic pentru a lua lecţii de actorie. Ştiu că am multe de învăţat pentru a deveni actriţă, aşa că am fost puţin ezitantă. Dar chiar vreau să încerc.”

Cu privire la faptul că devine o ‘debutantă’ din nou ea a spus, „La început nu ştiam mai bine şi am crezut că sunt experimentată. Chiar dacă am avut o mândrie fără folos. Dar m-am văzut cum joc şi am realizat imediat că sunt o debutantă şi că ar trebui să muncesc mai mult.”

De asemenea ea a vorbit despre 4minute spunând, „Recent, prietenii mei şi cu mine am mers la karaoke. Mi-au cerut să cânt o melodie de la 4minute şi m-am întristat. Nu a trecut mult de când ne-am despărţit aşa că acum este destul de greu pentru mine să zâmbesc când mă gândesc la asta. Este o amintire dureroasă.”

sursa: allkpop

Lasă un răspuns

