Jungkook din BTS îşi surprinde fanii cu un cover după „Beautiful” a lui Crush


jungkook 2

Jungkook din BTS şi-a surprins fanii cu un cover!

Acesta a postat pe Twitter un cover al hitului din „Goblin”, „Beautiful”, cântat de Crush în original. Acesta a scris lângă video: „Vă rugăm să ne aşteptaţi albumul!” Apoi a mai glumit cu hashtag-urile, scriind „Acesta nu e un cover. Puteţi să spuneţi că sunt sentimentele mele pentru ARMY.”

Cu toate că membrul nu a menţionat asta, dar ar putea fi un cadou de mulţumire fanilor care l-au făcut #1 în trendurile din Coreea pe Twitter cu ocazia absolvirii sale.

Înte timp, BTS se pregătesc de revenirea de pe 13 februarie.

sursă: soompi

8 gânduri despre “Jungkook din BTS îşi surprinde fanii cu un cover după „Beautiful” a lui Crush

  1. Serialul asta m-a marcat. Am fost asa trista cand l-am terminat si nici nu s-a terminat asa cum am vrut. Am fost trista vreo doua zile din cauza lui.
    Jungkook, ai răsucit cuțitul in rana cu tot cu vocea ta angelica.

    Apreciază

Lasă un răspuns

