Momente amuzante din emisiunea „A Hyung I Know”


Emisiunea de pe JTBC mai este cunoscută ca „Knowing Bros” și ca „Ask Us Anything”. Gazdele show-ului fiind Kang Ho Dong, Kim Hee Chul (Super Junior), Kim Young Chul, Seo Jang Hoon, Min Kyung Hoon, Lee Sang Min, Lee Soo Geun care raspund la diferite întrebări pe care le pun invitații, joacă jocuri și iau parte la activităţi în cadrul show-ului.

În continuare v-am pregătit câteve momente și conversații amuzante. Acest show se poate vedea cu subtitrare în engleză pe kshowonline, iar dacă nu aveți răbdare sunt mici videoclipuri cu diferite momente pe youtube.


Sunny (Girls Generation): Ce îmi face inima să tresară? (Indiciu: o acțiune)
Min Kyung Hoon: Răspuns! Când cineva îți atinge părul (te mângâie pe cap).
Hee Chul: Nu e așa, părul ei miroase foarte urât.
(Sunny îi lovește pe amândoi)


Jessi: La ce mă pricep?
Hee Chul: Stiu, dar cred că o să mă bați. Violență!
Jessi (luând ciocanul de jucărie): Îți arăt eu violenţă!
Hee Chul: Nu, chiar nu trebuie.


Hee Chul a scris un poem pentru colega sa, Lee Soo Min.
Hee Chul: Partenera mea este Lee Soo Min. Am stat lângă mulți oameni înainte, dar Soo Min e prea de treabă. E limpede ca oceanul, strălucește ca și bijuteriile. Când mă uit la ea, e drăguță și inocentă. Mă simt ca și cum aș deveni și eu așa. Ea este luminoasă ca și numele ei, Lee Soo Min.
Soo Min-ah scuze că am fost rău cu tine, poți să citești de sus în jos pentru mine? (primul cuvânt de sus în jos)
Lee Soo Min: Lee Soo Min e o idioată. (Se ridică și țipă la el)


Soyu (SISTAR): Îmi plac uniformele.
Hee Chul: Și mie.
Bora: Ya perversule! El întotdeauna spune că iubește fustele scurte. Perversul ăla.
Hee Chul: O să fiu în coșul de gunoi. (Ducându-se acolo)
Min Kyung Hoon (către Hee Chul): O să vin și eu în curând.


Kang Ho Dong: Care e avantajul să ai o limbă mare?
Kyungri (Nine Muses): Care crezi că ar fi?
Hee Chul: Ohhhh! Îmi place.


Hyosung (SECRET): De ce sunt obsedată recent?
Lee Sang Min: Răspuns! Dormit.
Hyosung: Corect! Sunt foarte adormită în ultimul timp.
Hee Chul: Ei spun că fetele frumoase sunt mereu adormite, se pare ca nu e chiar așa.
Hyosung (lovindu-l pe Hee Chul): Tu vrei doar să fii lovit.
Hee Chul: Pentru că îmi place.


Kang Ho Dong: Ga In, părul tău seamănă cu cel al Matildei.
Hee Chul: E Chucky! Chucky!


Hee Chul: Asteaptă puțin, ai mirosit frumos. Oh.
Către Seo In Young: Ah! Colecționezi diferite țigări.
Jessi: Corect! Corect!
Hee Chul: Salvați-mă!!
Seo In Young: YA! Tu chiar….(îl bate)


Yeri (Red Velvet): Bună, sunt Yeri. Cea mai frumoasă fată din școală.
Hee Chul: POFTIM? Tu chiar nu ai conștiință?


Irene (Red Velvet): Nr.1 Care este hobby-ul meu preferat?
Hee Chul: Nu îmi pasă. Nr.2?


Joy (Red Velvet): Lucrul fermecător la mine este?
Hee Chul: Cum să știu? Îmi poate lua o zi întreagă.
Joy: Vă dau un indiciu (se întoarce zâmbind și făcând cu mâna)
Hee Chul: Răspuns! Să fii falsă.


Joy: Este ceva cu ochii.
Hee Chul: Operație pentru ploape duble!
Joy: Ah, ce spui acolo?


Seo In Young: Când mă văd cu cineva la ce mă uit prima dată?
Hee Chul: BANI!


Sunny: Îmi plac bărbații care sunt încăpățânați.
Kang Ho Dong: Nu tu ești încăpățânată? Îți plac doar oamenii aceia?
Hee Chul: Bineînteles. A avut totul de când s-a născut.
Sunny: Hee Chul, vrei să dezvăluiesc ceva acum?
Hee Chul: Nu-i nevoie.
Sunny: Atunci ai grijă.
(un alt mc intreabă de ce Hee Chul arată așa vinovat)
Hee Chul: Așteaptă până mă mut la YG sau JYP și după poți să spui.


Jeon Hye Bin (actriță): Ce pretind că sunt zilele astea?
Lee Soo Geun: Te prefaci că ești urâtă.
Hee Chul: Nu cred că se preface.


Hee Chul: Ya sunt Jonghyun (SHINee) și Irene (Red Velvet). Suntem terminați azi
Toată lumea: De ce? De ce?
Hee Chul: Ăștia doi nu-s deloc amuzanți


Jonghyun (SHINee): Ce mă interesează zilele astea?
Hee Chul: Câți ani sunt de când a debutat SHINee?
Jonghyun: 9 ani.
Hee Chul: Ah deci mai e un an. Răspuns! Să îți cauți altă agenție.


Soyu: Îmi amintesc asta foarte bine. Ce poate fi?
Hee Chul: Ah știu. Sticlele de soju pe care le bei.


Yuri (Girls Generation): Voi băieți păreți de treabă am crezut că cine știe ce loc va fi acesta.
Hee Chul: Așteaptă, încă nu am început să vorbesc.


Hee Chul: Sportivii sunt cool, nu-i așa Yuri? (fostul iubit al lui Yuri a fost jucător de baseball)
Yuri: Mhmm, sunt.
Hee Chul: Ce e în neregulă?
Yuri: Ei sunt cool. (îl lovește)


Yuri: Am pregătit un cadou.
Seo Jang Hoon: Ce este?
Hee Chul: O minge de baseball.


Kang Ho Dong: Îmi place mâncarea tradițională, dacă mă duc în China….
Hee Chul (îl întrerupe): Ce mâncare nu-ți place ție?


Hee Chul: Doamna profesoară, aveti iubit?
Sin So Yul: Cred că voi avea unul în curând.
Hee Chul (se ridică de pe scaun): Cred că vei avea unul chiar acum.


Bora (SISTAR): Care e obiceiul meu atunci când dorm?
Hee Chul: O să folosesc șansa și o să sun pe cineva.
Bora: Pe cine?
Hee Chul: Pe foștii tăi iubiți.


Jiwon (Sechs Kies): Ce fac după ce mă trezesc?
Hee Chul: Ca bărbat îți ridici lenjeria intimă și te uiți.
Jiwon (culture shock): …


Hee Chul: Cine e din Gangwon?
Doyeon (I.O.I): Eu!
Hee Chul: Sunt atât de multe fete frumoase acolo, ai venit tocmai tu?


Hee Chul (șoptindu-i ceva la ureche lui Seo In Young): Parul ei miroase a țigări.


Sunggyu (INFINITE): Bună. Deja v-ați îndrăgostit de noi? Noi suntem INFINITE din Liceul Typhoon.
Kang Ho Dong: Bună treabă.
Hee Chul: Acum puteți pleca cu mașina voastră Infiniti către casă.


Hee Chul: Jonghyun-ah tu ai mai venit pe aici?
Jonghyun: Am venit cu Irene.
Hee Chul: Hă? Cu Irene? Ea a venit, dar…
Jonghyun: Am stat chiar lângă ea!!!


Min Kyung Hoon: Cine pierde poate veni la mine acasă să îmi repare cablul.


Kang Ho Dong: Shindong si Leeteuk sunt aici! Să-i spargem pe toți!
Hee Chul: E jenant. PLECAȚI DE AICI.


Hee Chul: Duceti-vă la „Let’s Eat Dinner Together” (emisiune unde mc e Ho Dong)
Shindong: Ce e aia?
Fața lui Ho Dong era gen „ce naiba ai spus”.


 

3 gânduri despre “Momente amuzante din emisiunea „A Hyung I Know”

  1. Kang Ho Dong: Care e avantajul să ai o limbă mare?
    Kyungri (Nine Muses): Care crezi că ar fi?
    Hee Chul: Ohhhh! Îmi place.

    Hyosung (lovindu-l pe Hee Chul): Tu vrei doar să fii lovit.
    Hee Chul: Pentru că îmi place.

    Jiwon (Sechs Kies): Ce fac după ce mă trezesc?
    Hee Chul: Ca bărbat îți ridici lenjeria intimă și te uiți.

    =))) O minte perversa este o minte sanatoasa :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

