Suho spune că trupa EXO va fi destul de activă anul acesta


EXO,Suho

Pe 8 februarie, Suho a fost invitat la emisiunea radio ‘Jang Ye Won’s A Night Like Tonight‘, unde a dezvăluit un pic din planurile pe care le are EXO în acest an.

Liderul trupei de la agenția SM Ent. a vorbit și despre piesa Curtain lansată în cadrul proiectului ‘SM Station‘. Aproape de finalul show-ului, idolul a împărtășit gândurile despre apariția lui solo, spunând ”Nu am crezut că voi apărea la emisiuniile radio pentru melodia ‘Curtain’, dar sunt fericit, pentru că am reușit să mă întâlnesc și să vorbesc cu fanii. Vreau să mă întâlnesc cu ei mai des și vreau să fac să avem mai mult timp la disoziție pentru întâlnirile noastre.”

Suho a mai vorbit și despre planurile pe care le are EXO,”Planul trupei este să fie cât mai mult activă în acest an. Chiar încercăm să promovăm, așa cum am promovat în anul în care am debutat.” De asemenea, liderul a mai spus că este foarte recunoscător fanilor pentru sprijinul acordat și le mulțumește prin intermediul filmelor și a serialelor, adaugând că este dispus să aibă chiar și cel mai mic rol în acestea.

Sună destul de bine!

Sursa: allkpop

Lasă un răspuns

