Hyunseung redebutează în B2ST?


B2ST,Hyunseung

Hyunseung, fostul membru B2ST, redevine un membru al trupei B2ST? Sau nu…

Hyunseung a re-semnat cu agenţia CUBE Entertainment în decembrie, după ce a lucrat solo începând cu aprilie 2016. Din păcare B2ST nu va mai fi aceeaşi trupă cu care ne-am obişnuit. Doojoon, Junhyung, Yoseob, Kikwang şi Dongwoon au părăsit definitiv agenţia pentru a-şi creea propria agenţie şi astfel au pierdut dreptul la numele „B2ST sau BEAST” care aparţine CUBE Entertainment.

CUBE Entertainment a declarat, „Vă aducem la cunoştinţă că fostul membru B2ST, Huynseung se va regrupa cu 3 membrii B2ST. Pregătim debutul cu noul B2ST inclusiv membrul originar Hyunseung şi noi membri. Vă rugăm să arătaţi mult interes şi dragoste noului B2ST şi Hyunseung.”

Membrul Dongwoon a spus anterior că nu se mai poate numi un membru B2ST şi pare că problema folosiri numelui de către aceştia nici nu va putea fi luată în considerare.

Cu toate acestea Hyunseung a postat pe contul său de Instagram spunând, „Despre ce vorbesc? Este prima dată când aud de aşa ceva de când m-am născut…şi nu plănuiesc să mă alătur. Obişnuiam să cred că artişti care dau explicaţii prin intermediul Instagramului nu au un gest frumos, dar nu am putut să nu mă leg de asta.”

Agenţia Us Entertainment, pe care foştii membri B2ST au întemeiat-o a declarat, „Am fost luaţi prin surprindere. Am discutat problema numelui B2ST până ieri. Nu ne-am imaginat că astfel de ştiri vor apărea în acest mod. Va trebui să discutăm cu Cube Entertainment cu privire la acest lucru.”

sursa: allkpop, soompi

2 gânduri despre “Hyunseung redebutează în B2ST?

  1. Bă da ce nesimțiți is! 😡
    B2ST (Beast) E TRUPA FORMATA DIN CEI 6 MEMBRII CARE AU RĂMAS ÎN TRUPA DAR CARE AU PLECAT DE LA AGENȚIE. Cum..Doamne, sa debuteze o trupa pe nume B2ST ?! ALTA – nu cea originala. W T F?!
    Numa pt HyunSeung cela?! Deci…nu imi vine sa cred! 😕😮

    Apreciază

Lasă un răspuns

