Kim Hyun Joong este eliberat din armată!


Kim-Hyun-Joong

Pe 11 februarie, actorul/cântărețul Kim Hyun Joong a fost eliberat din armată, după ce a servit în divizia ROK 30 din Gyeonggi-do Gyang începând cu mai 2015.

Peste 1500 de fani, atât coreeni cât și internaționali, s-au adunat și l-au așteptat pe artist pentru a-i ura un început nou, cât mai bun, având în vedere greutățile prin care a trecut din cauza diferitelor procese cu fosta sa iubită.

El a declarat la întoarcere următoarele: ”Vă mulțumesc că ați venit până aici în ciuda vremii reci. Am trecut prin multe în timpul armatei, și am fost eliberat simțind că trebuie să iau totul ca un nou început, în această a doua jumătate a vieții mele. Adevărul este că sunt încă foarte îngrijorat și temător cu privire la diferite lucruri, dar în armată m-am gândit că trebuie să înving toate acestea și am jurat că voi face acest lucru, așa că sper că fanii vor avea încredere în mine și că mă vor urmări.

Cr.: Allkpop.

Lasă un răspuns

