L.Joe vorbește pentru prima dată despre plecarea din TEEN TOP


TEEN-TOP,LJoe

L.Joe, despre care a fost dezvăluit recent că vrea să părăsească trupa TEEN TOP și compania sa TOP Media, a vorbit pentru prima dată despre alegerea sa.

Idolul a dat de înțeles de la început despre alegerea sa prin faptul că și-a făcut contul de Instagram privat, dar și prin schimbarea username-ului, ștergând numele trupei din acesta. TOP Media a dezvăluit mai apoi că L.Joe nu vrea să își mai continue contractul cu agenția și că nu vrea să rămână cu TEEN TOP până în ianuarie 2018, atunci când contractul celorlalți membrii va expira.

Artistul a scris ieri pe fan cafe-ul trupei următorul mesaj:

A trecut ceva timp. În primul rând și mai întâi de toate, motivul pentru care am șters toate imaginile de pe Instagram-ul meu, printre care se aflau și amintiri pe care le-am făcut cu fanii, nu este pentru că voiam să șterg aceste amintiri. Era dificil pentru mine să mă uit la acele imagini care cuprindeau amintiri la care eu nu puteam să mă mai întorc. Vă rog să păstrați în suflet acele amintiri și să nu le uitați. Eu le voi prețui pe toate. Cu siguranță. Îmi cer sincer scuze pentru că i-am enervat pe fani pentru că nu am putut să vorbesc cu privire la toate aceste lucruri până acum prin intermediul contului meu personal de SNS. Nu puteam să dezvălui nicăieri ce era în inima mea frustrată… și aceste situații… Vă mulțumesc că v-ați făcut griji pentru cineva ca mine și chiar îmi pare rău că v-am îngrijorat. Vremea a devenit foarte rece dintr-o dată, așa că aveți grijă să nu vă îmbolnăviți.

Cr.: Allkpop.

Un gând despre “L.Joe vorbește pentru prima dată despre plecarea din TEEN TOP

Lasă un răspuns

