Somi explică de ce nu a intrat în TWICE


twice,jeon-so-mi

Jeon Somi a dezvăluit de ce nu a fost aleasă ca membră în TWICE.

În episodul din 10 februarie al emisiunii „Unnies’ Slam Dunk 2”, Somi a explicat de ce vrea să încerce din nou să facă parte dintr-o trupă. Aceasta a spus: „Visul meu e să fiu cântăreaţă, aşa că am participat în 2 emisiuni de supravieţuire.” Apoi a vorbit despre cum nu a reuşit să intre în TWICE: „Am reuşit să ajung până în finalul emisiunii „Sixteen”, dar am fost eliminată pentru că abilităţile mele de dans erau slabe.”

Aceasta a continuat: „Nu voiam să aud acest lucru încă o dată, aşa că am exersat mult şi m-am dus la ‘Produce 101′. Mi-era teamă, dar am simţit că trebuie să fac ceva când am primit această oportunitate. Cred că sunt genul de persoană care trebuie să facă ceea ce îi place, indiferent cât timp îi ia asta.”

sursă: allkpop

Un gând despre “Somi explică de ce nu a intrat în TWICE

Lasă un răspuns

