BTS revine cu melodia ‘Spring Day’


BTS a dezvăluit videoclipul piesei Spring Day!

Membrii trupei Bangtan Boys de la agenția Big Hit Entertainment revin cu ‘You Never Walk Alone‘, care reprezintă epilogul albumului ‘WINGS‘. Acesta conține patru cântece, iar melodia de titlul, ‘Spring Day’, este o piesă hip hop alternativ.

De asemenea, grupul va mai lansa pe data de 20 februarie și clipul piesei Not Today.

Mai jos puteți viziona videoclipul! Ce părere aveți?

16 gânduri despre “BTS revine cu melodia ‘Spring Day’

  1. Doamne,felul cum au combinat electricul si tobele cu melodia asta linistita suna prea bine.Pur si simplu o ador,iar Mv-ul e superb din toate punctele de vedere,mai ales zapada ❤

    Apreciază

  2. Omg!! Practic sunt indragostita dupa melodia asta, o ascult intr-una si cred ca niciodata nu o sa ma satur :** Imi place combinatia pe care au facut-o la refren Kooki si Taetae, videoclipul e suberb, totul e mirific.
    Sunt atat de mandra de ei :* Love Bts!!!!:**

    Apreciază

  3. Cred ca melodia aceasta va avea succes pe plan digital,o melodie usoara si buna.Iar MV este genial,presimt iarasa la final de an Best MV.Cred ca piesa asta este pentru publicul din correa iar melodia pe care o vor lansa pentru cei internationali.Iar j-hope n-are niciun cuvant in piesa sau nu aud eu bine?

    Apreciază

      • La început am crezut ca nu aud bine, dar după două ascultări mi-am dat seama că J-hope nu are nimic. Şi nu mi se pare corect, oare cum s-ar simţi el? În fine, poate în Not Today va cânta mai mult

        Apreciază

        • Canta partea de chorus din cate mi-am dat seama si au spus si altii,se aude usor pe fundal.Dar sa stii ca nu e chiar asa,chiar ei au spus ca sunt melodii care li se potrivesc si altele care nu si nu trebuie sa ne suparam.In BS&T a avut o parte foarte mare si un rol important,in outro si in celalalte noi are parti importante de asemenea,plus ca la emisiuni o sa ia din partile celorlalti sigur.Asa facuse si Jin si V cu partile altor membrii 🙂

          Apreciază

  4. Ok….dar cand spun ca Spring Day e una dintre cele mai frumoase piese a lor nu exagerez deloc…MV-ul,versurile….totul este genial….ca sa nu mai vorbim despre celelalte piese….versurile imi plac la nebunie in toate noile piese….si toate acestea in doar 2 luni dupa Blood Sweat & Tears….Sunt atat de mandra de ei…Bravo Bts❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

