Heechul dezvăluie din ce motiv s-a despărţit de o fată


kim heechul

Nicio iubită nu poate sta în calea lui Heechul şi a desenelor sale animate favorite!

În episodul din 11 februarie al emisiunii „Ask Us Anything„, lui Heechul i s-au alăturat şi Leeteuk şi Shindong din Super Junior, iar trioul a distrat publicul cu povestioarele lor amuzante.

La un moment dat, Leeteuk şi Shindong i-au cerut lui Heehcul să spună o anume poveste despre o anume fată pe care a întâlnit-o într-un club de noapte.

Heechul a început: „Ne uitam la „Regele Leu” şi ea nu înceta să mă tot atingă, aşa că m-am despărţit de ea.” Acesta a explicat: „Îmi plac foarte mult desenele animate şi eram extrem concentrat când urmăream atunci filmul. Însă ea mă tot atingea şi asta mă deranja, aşa că ne-am despărţit.”

Cu toate astea, acesta a admis că era stupid să se despartă de la ceva atât de neînsemnat.

„Nici măcar nu am mai ajuns să ne sărutăm,” a spus el, făcându-i pe ceilalţi să râdă.

sursă: soompi

3 gânduri despre “Heechul dezvăluie din ce motiv s-a despărţit de o fată

  1. Pe bune,asta era motiv de despartire?:)) Poate de o mica cearta,dar doamne,Heechul e chiar imposibil.Daca o sa il vad casatorit o sa spun ca marea minune s-a produs si de acolo orice e posibil.

    Apreciază

Lasă un răspuns

