Do Ji Han vorbeşte despre colegul său, V din BTS


Do Ji Han Kim Taehyung

Recent, actorul Do Ji Han a acordat un interviu, în care a vorbit despre colegul său din drama Hwarang, V din BTS.

Pe parcursul interviului, actorul a spus: „Deoarece acesta este primul rol al lui V, cu toţii eram foarte îngrijoraţi, însă el fiind cel mai îngrijorat, el îi cerea ajutorul de multe ori lui Park Seo Joon. Agenţia lui V este aproape de casa mea, aşa că îmi cerea şi mie ajutorul din când în când. Ori de câte ori mă suna, el mă întreba unde sunt, iar când îi răspundeam că  sunt acasă, el mă întreba dacă vreau să mâncăm împreună, aşa că mâncam, beam cafea, vorbeam o vreme, iar mai apoi analizam împreună scenariul.”

Acesta a continuat: „În mod neaşteptat, V a muncit din greu. El are un talent înnăscut, iar de fiecare dată când mă uitam la el, mă vedeam pe mine. De asemenea, el şi-a îmbunătăţit abilităţile sale actoriceşti. Deoarece este atât de talentat, m-am gândit să-l ghidez un pic, oricum el are o voinţă puternică.”

De asemenea, Do Ji Han a vorbit şi despre atitudinea colegului său pe platourile de filmare: „Toată lumea este prea ocupată. Fiind cel mai tânăr, este destul de dificil să te apropii de actorii mai în vârstă, însă el se apropia foarte uşor de ei. El este o persoană foarte afectuoasă, iar văzându-i întregul program şi activităţile pe care le are cu trupa lui, m-am gândit că îi e foarte greu, că ar trebui să fie foarte obosit, însă văzându-l la sfârşitul filmărilor atât de fericit şi energic, mă făcea să cred că este cu adevărat o persoană extraordinară.”

sursă: soompi

14 gânduri despre “Do Ji Han vorbeşte despre colegul său, V din BTS

  1. V chiar nu are treaba cu timiditatea si comunicarea,il ajuta mult in cazurile de acest gen.Sper sa evolueze frumos si in viitoarele proiecte,este bine ca a inceput cu un rol mic.Initial credeam ca nu are niste expresii convingatoare,dar dupa o analiza a rolului mi-am dat seama ca e de vina insasi personajul,e cam ciudatel asa 😂Sper sa ii convinga si pe restul ca o sa evolueze frumos 😇

    Apreciază

Lasă un răspuns

