Jennie din Black Pink impresionează fanii cu forma corpului ei


Jennie din Black Pink impresionează fanii cu proporțiile corpului său!

Vedeta a dezvăluit prin intermediul contului oficial de Instagram al trupei, o poză cu ea, din timpul orelor de yoga. Se pare că fanii au fost foarte impresionați de corpul acesteia, adresându-i doar cuvinte de laudă.

Articol: ”Zboară, Jennie. Linia corpului lui Jennie din Black Pink, în timpul orelor de yoga”.

  1. [+1746, -69] Acest corp – fără cuvinte
  2. [+1195, -55] Această linie a corpului este cu adevărat uimitoare
  3. [+867, -60] Este foarte frumoasă ㅜㅠㅜㅠㅠㅠ
  4. [+748] Wow 😍😚 linia corpului ei este atât de frumoasă 😍😍😚😍😚😍😚😍😚😍😚
  5. [+738, -52] Woaah ~~~ parcă e o scenă ruptă dintr-un film..! Carismatică..!
  6. [+275, -15] Corpul ei este într-adevăr minunat
  7. [+230, -17] Jennie este foarte frumoasă, în plus, este și talentată ❤❤
  8. [+220] Kim Jennie e minunată 😚 Zbori, Jennie😚
  9. [+201, -15] Jennie e foarte frumoasă, Rose e drăguță, iar Jisoo și Lisa sunt atrăgătoare!!
  10. [+204, -20] Incredibil, Jennie –  preferata mea dintre toți idolii de sex feminin
  11. [+157, -13] Jennie ~~~~ superbă!
  12. [+131] Jennie e drăguță, dacă citiți descrierea pentru această imagine. E inteligentă.
  13. [+130, -6] Proporțiile corpului și forma feței sunt foarte frumoase ㅜㅜ
  14. [+116, -7] Black Pink, vă rog, reveniți ㅠㅠ

cr: k-pop stock

Save

12 gânduri despre “Jennie din Black Pink impresionează fanii cu forma corpului ei

    • Nu trebuie. Daca ai o preferata in BP, asta nu inseamna ca nu poti sa le placi si pe celelalte, esti un fan in continuare. Faci ce simti, nu te aresteaza nimeni pentru ca iti schimbi preferata:)) Ar fi trist daca ai ignora ce simti.

      Apreciază

          • Dar nu am jignit-o pe jennie sau ceva doar ca nu mi se pare corpul ei ceva wow. Doar nu te aștepți ca toți oamenii sa prefere aceeași culoare sau același fel de mâncare.
            Nu trebuia sa o spun aici din respect pentru cine? Pentru jennie? :))))) Nu ti se pare ca exagerezi?

            Apreciază

            • Dar am zis ca trebuie sa o placi?Nu am spus asta! Comparatia ta este inutila… Exagerez? Articolul asta este despre Jennie, fanii intra aici pt ea, de ce ar trebuie sa vada comentarii despre alt artist? Nu este frumos, puteai sa spui asta la un articol despre Jisoo. Eu sunt un fan vechi si mereu am dat si mi s-a oferit un astfel de respect, e ceva normal. Daca tu chiar nu poti sa intelegi asta, atunci o las balta, „exagerarea” asta inseamna ceva pentru mine. Parerea mea!

              Apreciază

  1. Fata asta este minunata in toate aspectele, chiar mi se pare prea exagerata:)) Vorba lui Josh, un baiat care reactioneaza la kpop pe youtube, „Cred ca Jennie este un inger si noi inca nu ne-am dat seama”:)))

    Apreciază

Lasă un răspuns

