Suho din EXO vorbește despre prima sa melodie solo


Pe 13 februarie, la emisiunea ‘Blue Night’, Suho din EXO a vorbit despre melodia sa solo.

Idolul a declarat: ”Au trecut mai bine de 5 ani de la debutul trupei EXO și abia acum am lansat o melodie solo, intitulată ‘Curtain’, prin intermediul proiectului SM Station”.

Apoi a continuat: ”M-am simțit deosebit, fiind ultimul artist care va lansa o melodie din acest proiect. Agenția m-a presat. Ei [reprezentanții agenției] mi-au spus: ”Totul trebuie să iasă bine, asumă-ți responsabilitatea ca totul să fie bine. Așteptăm cu nerăbdare asta!” Înregistrarea melodiei a durat aproximativ 2-3 ore, iar editarea acesteia a luat ceva timp. Compozitorul a fost atent până la cel mai mic detaliu. Simțeam că lipsește ceva, dar nu-mi puteam da seama ce anume. Am înregistrat prima parte de mai multe ori”. 

Suho a lansat prima sa melodie solo pe 2 februarie 2017.

cr: kpopnews

Lasă un răspuns

