K.A.R.D revine cu clipul piesei ‘Don’t Recall’


Imagini pentru k.a.r.d don't recall video teaser

K.A.R.D revine cu clipul piesei Don’t Recall!

Don’t Recall‘ , este un cântec despre uitarea unei poveşti de dragoste, o piesa optimistă cu elemente de hip-hop. În MV putem vedea cărți de joc, o tabla de șah, siluete și o coregrafie.

Sursa: allkpop

5 gânduri despre “K.A.R.D revine cu clipul piesei ‘Don’t Recall’

  1. Imi place super mult melodia😍 bravo K.A.R.D 👏 sunt fana (si fratimio cred ca e fan, s-a uitat cu mine la videoclip si i-am ararat si oh na na choreo video si mi-a spus ca astia chiar ii plac😂)

    Apreciat de 1 persoană

  2. Clar,e mult mai buna decat Oh na na,daca o sa continuie sa scoata asa melodii bune nu stiu daca o sa am rabdare pentru reveniri:)) Ador melodia,iar Mv-ul e reusit,mai ales dansul.Sper sa nu se destrame trupa dupa putin timp,am asteptat prea mult pentru una mixta dupa Co-ed 😦 trebuie neaparat sa aiba succes la coreeni.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

