Lee Sung Kyung vorbeşte despre scena ei preferată din ‘Trolls’


Lee Sung Kyung Park Hyung Sik Entertainment Weekly 1

De curând, Park Hyung Sik şi Lee Sung Kyung, vocile personajelor principale din filmul de animaţie Trolls, au acordat un interviu pentru Entertainment Weekly.”

La un moment dat, intervievatorul a pus întrebarea: „Personajele pe care le interpretaţi se aseamană într-un fel cu voi?” la care Lee Sung Kyung i-a răspuns: „Cred că am ceva în comun cu Poppy, personajul meu.”

Actriţa a explicat: „Când înregistram, spuneam foarte des că expresiile faciale ale lui Poopy mi se aseamană chiar foarte mult. M-am gândit: „Ce-i asta? Ea chiar seamană cu mine.” 

Lee Sung Kyung Park Hyung Sik Entertainment Weekly 2

Mai spre finalul interviului, Lee Sung Kyung a menţionat că are o parte preferată cu Park Hyung Sik în film. „Este o scenă foarte amuzantă”, a spus actriţa, imitând modul în care personajul lui Hyung Sik ţipă în film.

Lee Sung Kyung Park Hyung Sik Entertainment Weekly 3

Ea a adăugat: „Îmi place foarte mult acea scenă, încât am imitat-o în mod repetat.”

Când intervievatorul i-a cerut lui Hyung Sik să explice la ce se referea actriţa, acesta a spus: „Ori de câte ori personajul meu merge la vreo petrecere, el strigă: „Membrii familiei Bergen se apropie! Ahhhh!”

Lee Sung Kyung Park Hyung Sik Entertainment Weekly 4

Lee Sung Kyung Park Hyung Sik Entertainment Weekly 5

sursă: soompi

5 gânduri despre “Lee Sung Kyung vorbeşte despre scena ei preferată din ‘Trolls’

Lasă un răspuns

