Taeyeon din SNSD și IU încearcă să capteze atenția aceluiași muzician?


Ai, ai, ai, se pare că între Taeyeon din Girls Generation, IU și muzicianul Hong So Jin s-a format un triunghi amoros!

Hong So Jin – pianist și producător, care a colaborat cu mai mulți artiști, printre care: Leessang, Baek Ji Young, 2AM, Sung Si Kyung, Hyorin din SISTAR și Junsu din JYJ. Se pare că IU și Taeyeon, de asemenea, își doresc o colaborare cu Hong So Jin, astfel, pe 14 februarie, vedetele și-au exprimat în mod public, interesul pentru acesta, lăsând comentarii la una din postările de pe Instagram ale muzicianului.

IU a scris: ”Ahh … mi-aș dori să luați parte la unul din concertele mele”. Cu toate acestea, Taeyeon i-a răspuns lui IU: Ji Eun (numele adecărat a lui IU), îmi pare rău, dar HONGTTOCHI este al meu”.

Fanii au fost foarte încântați să vadă că Taeyon și IU (două dintre cele mai faimoase vedete k-pop potrivit sondajului făcut de Gallup 2016) sunt apropiate.

cr: yesasia

Un gând despre “Taeyeon din SNSD și IU încearcă să capteze atenția aceluiași muzician?

Lasă un răspuns

