Elo şi DJ Pumkin LIVE în Paris !!


IMG_20170418_184542

DA. Am reuşit să văd live 2/10 din AOMG. Cum a fost ? Păi…

Să le luăm pe rând 🙂 . Trec peste toată nebunia cu drumul, cazarea etc. Să vorbim despre ceea ce contează: lumea trebuie să se „trezească”, AOMG nu e doar Jay, Gray, Simon sau Loco, Elo merită mult mai multă recunoaştere, reacția lui m-a convins, o să vă arăt şi un video legat de tema aceasta puțin mai târziu.

Concertul a avut loc în La Java, am ajuns la locație în jurul orei 16.30 , având bilet ce îmi permitea să intru în club cu o oră înainte de concert (ce urma să înceapă la ora 20.00 ) poate părea puțin prea repede, dar a trebuit să primesc produsele precomandate, deci m-am încadrat în timp 🙂 .

IMG_20170419_030610

Când am ajuns la locație, un grup de fani era deja prezent. Din grupul deja prezent, câteva fete munceau de zori pentru a pregăti o mică surpriză pentru băieți:

IMG_20170418_173438

IMG_20170418_173550.jpg

În timp ce aşteptam, Elo îşi face apariția, deşi vorbim de 20-30 de secunde (drumul de la stradă până la intrarea în club),  reacția tuturor a fost ” e Elo? Elo!! ” . Doar o tipă ce a fost ceva mai rapidă şi a „reacționat” cu o declarație de dragoste, foarte clar auzită hehe.

E timpul să ridic produsele şi surpriză: Elo face probe de sunet la 10 m distanță!!! Până să ajung la rând, am reuşit să ascult The Promise şi Kkambbak ” în avans” hehe

CONCERTUL!!

Dj Pumkin îşi face primul apariția, cu un mixaj bun, a reuşit să încălzească atmosfera.

IMG_20170418_200941

Nu, n-am fost aşa de departe de scenă, doar că masa DJ ului a fost destul de mare şi Pumkin e micuț de statură 😀😀 hehe

Solo, Me like Yuh, Summer Night câteva dintre melodiile mixate de Pumkin . 🙂

Începe beat-ul pentru Kkambbak și apare Elo :

Elo a cântat toate melodiile de pe albumul său, single-uri vechi, lansate înainte de a semna cu AOMG, a făcut rap pentru partea lui Simon din Angel sau The Quiett din Your Love .

Vorbeam despre lipsa de atenție, atenție pe care nu  o primește Elo, video-ul pe care l-am menționat anterior:

E trist faptul că s-a gândit că oamenii nu îi cunosc muzica doar pentru că nu are melodii „turn up ” . E un artist talentat, iar zambetul de pe chipul său când oamenii îi cântau melodiile e de milioaneee !!!

Un moment amuzant ar fi :

Pentru că nu i-a menționat și pe restul, lumea a început să spună nume „Gray”, „Ugly Duck”, Elo continuă până când e scandat numele tuturor 💯💯

A avut loc și un mic concurs. Elo a ales două persoane din public și au urcat pe scenă cu el. Elo urma să cânte un vers dintr-o melodie, fanul trebuia să îl spună pe următorul. Câștigătoarea a primit câte o îmbrățișare de la Elo și DJ Pumkin, și un selfie cu Elo😭😭.

IMG_20170419_150958

IMG_20170419_151153

IMG_20170418_203052_BURST001_COVER

IMG_20170419_151332

 

Un rezumat? A meritat, garantat!! Un show bun, un artist talentat, un DJ ce știe să întrețină atmosfera și …dacă asta a fost doar „încălzirea”, un concert Follow The Movement ar fi 🔥💯🔥💯🔥 . Haha.. ascultați albumul lui Elo !! 🙌🙌

3 gânduri despre “Elo şi DJ Pumkin LIVE în Paris !!

  1. Ma bucur nespus ca le-a plăcut 😭😭😭sper sa mai vina 😭😭😭Offf 💔💔💔 tare as vrea sa îi văd și eu live 😭😭😭 sa cânte în fața mea 😭😭😭 mersi pentru articol 😢m-am simțit ca și cum aș fi fost și eu acolo 😢

    Apreciat de 1 persoană

    • Oof 😭 sigur vor mai fi alte ocazii … trebuie sa mai fie 🙂 ..cu placere.. A fost 🎶🎼🎵🎤😍💕😘😍🎶🎼😭💕😭🎼🎉😎💪👍👌 ..descriu perfect sentimentele :)) .. Elo e un artist talentat si merita atenție 👌👌 ..si se mai trezește zăpăcitul sa cante si The Promise ..una dintre melodiile mele preferatele 😭😭 a atins notele acelea de parca ar fi floare la ureche 👌 rapperul Elo e gata de un album !! Haha..lansând gluma..chiar s a descurcat si cu asta !! .. Am o singură plângere .. De ce Londra a avut parte de chat cu Sik K si Paris nu ?? 😭😭😭 .. trecem peste :)))

      Apreciat de 1 persoană

      • Mie mi-a plăcut și F.W.B și The Promise…ce vorbesc😍 toate melodiile😍😍😍 atmosfera aceea cu fanii care nu știau ce sa faca sa cânte cu el sau sa îl asculte :))) începea Elo și după aceea se făcea liniște și toată lumea era vrăjită 😍😍😍 Oooo Daaa și Sik K prin telefon a fredonat și el 🤗 nebunatici ce sa mai….

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

