De ce îi e frică lui Park Hyung Sik să-l viziteze pe Kwanghee în armată?


Kwanghee,Hyungsik

Într-un interviu recent, Park Hyung Sik a vorbit despre fostul său coleg de trupă şi bun prieten, Kwanghee.

Când artistul a fost întrebat: „Ai de gând să-l vizitezi în armată pe Kwanghee?“, acesta a răspuns: „Chiar înainte de antrenamente, Kwanghee m-a sunat de trei ori, însă cum eram prea ocupat cu filmările, nu i-am putut răspunde. Mai târziu, când am observant, l-am sunat imediat, dar atunci a fost prea târziu. Trei apeluri nu sunt obsedante? Oricum, dacă aş merge să-l vizitez, simt că aş vrea să-mi smulg părul din cap.

Hyung Sik a continuat: „Am impresia că atunci când se va întoarce din armată, va spune: „Hyung Sik nu mi-a răspuns la apeluri, el a devenit un mare actor acum.“ Cred că trebuie să-l vizitez, am lucruri de clarificat.

sursă

Lasă un răspuns

